d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev1241242243244245255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 2 2010 08:27am
Quote (Give @ Dec 1 2010 10:01pm)
http://img641.imageshack.us/img641/7703/galechainsash.png

Euscnl.


300-500~
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 2 2010 10:01am
Quote (jsp_robe @ 2 Dec 2010 16:27)
300-500~


Quote (tinblo @ 2 Dec 2010 14:12)
Ohhoh.
Hintaluokkaa en nykysi osaa sanoa mutta noin coolista saa kyllä tonnin tai kax :o


Voitin 10min tröödin.

1. joulukuuta 2010 23:51:37 Sent -20.00 (1,960.00 -> 1,940.00) to PIMP-MARIO (2.50 -> 22.50) belt 24fhr/str/life


XD
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 2 2010 10:13am
Quote (Give @ 2 Dec 2010 18:01)
Voitin 10min tröödin.

1. joulukuuta 2010 23:51:37 Sent -20.00 (1,960.00 -> 1,940.00) to PIMP-MARIO (2.50 -> 22.50) belt 24fhr/str/life


XD


-.-
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 2 2010 02:03pm
Quote (Give @ Dec 2 2010 07:01pm)
Voitin 10min tröödin.

1. joulukuuta 2010 23:51:37 Sent -20.00 (1,960.00 -> 1,940.00) to PIMP-MARIO (2.50 -> 22.50) belt 24fhr/str/life


XD


8D
Nice
Ja kun boldaat topicin ja teet hienon siitä toi 300-500 nousee tuhansiin.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 2 2010 03:54pm
Quote (tinblo @ 2 Dec 2010 22:03)
8D
Nice
Ja kun boldaat topicin ja teet hienon siitä toi 300-500 nousee tuhansiin.


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=50402837&f=54

:wub:
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 2 2010 04:04pm
Quote (Give @ Dec 3 2010 12:54am)


25fg. Good start.
Nl kyl aika perussettiä noi vissiin, vähä yleistyny parin resetin jälkeen :D Viimeks kaks resettii sitten pelasin NL. :P
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 2 2010 04:05pm
Quote (tinblo @ 3 Dec 2010 00:04)
25fg. Good start.
Nl kyl aika perussettiä noi vissiin, vähä yleistyny parin resetin jälkeen :D Viimeks kaks resettii sitten pelasin NL. :P


Jep no koittaa saada alihintaan ko ostinki alihintaan..

Perkeleen spammerit traed voorumeilki leikkii Sherlockkeja ja muita kyrpiä. :mad:
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Dec 2 2010 04:05pm
Quote (Give @ Dec 3 2010 12:54am)


Pojat tais vähä viilata sua linssiin noilla niitten hinnoilla
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 2 2010 04:06pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 3 Dec 2010 00:05)
Pojat tais vähä viilata sua linssiin noilla niitten hinnoilla


Eipä kyl, jos löytyy joku joka tarvii nii kyl varmaa maksaa tuon verra helpostikkI!
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Dec 2 2010 04:07pm
Quote (Give @ Dec 3 2010 01:06am)
Eipä kyl, jos löytyy joku joka tarvii nii kyl varmaa maksaa tuon verra helpostikkI!


Mullaki ois pari tollasta eikä niitä kukaa osta :rofl:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1241242243244245255Next
Add Reply New Topic New Poll