Quote (Speedparts @ Aug 21 2013 10:57pm)
mitä porukka on siitä mieltä että ku on talviaika ni töihin ja kouluun mennään aamu 8 ilta 16, tuolla aikavälillä on ainoastaan valosaa ulkona ja tauot yleensä ei ole niin pitkiä että ehtis sen kummemmin käyä ulkona
ei oo ihmekkää jos talvella on vitutus ja masennus ku ulos valosan aikaan ei pääse muutako viikonloppusin
Jokseenki samaa mieltä. On se melko vituttavaa kun talvella et oikeasti ehdi välttämättä nähdä päivänvaloa
