d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1240241242243244377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 21 2013 12:04pm
Quote (Rupsu @ Aug 21 2013 08:02pm)
" : D "


Tämä.

Lisätään vielä yhdet " "
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 21 2013 02:57pm
mitä porukka on siitä mieltä että ku on talviaika ni töihin ja kouluun mennään aamu 8 ilta 16, tuolla aikavälillä on ainoastaan valosaa ulkona ja tauot yleensä ei ole niin pitkiä että ehtis sen kummemmin käyä ulkona

ei oo ihmekkää jos talvella on vitutus ja masennus ku ulos valosan aikaan ei pääse muutako viikonloppusin
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 21 2013 03:04pm
Quote (Speedparts @ 21 Aug 2013 23:57)
mitä porukka on siitä mieltä että ku on talviaika ni töihin ja kouluun mennään aamu 8 ilta 16, tuolla aikavälillä on ainoastaan valosaa ulkona ja tauot yleensä ei ole niin pitkiä että ehtis sen kummemmin käyä ulkona

ei oo ihmekkää jos talvella on vitutus ja masennus ku ulos valosan aikaan ei pääse muutako viikonloppusin


Jep. Ei myöskään ole ihmisen aika herätä niin aikasin aamulla
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 21 2013 03:13pm
Quote (Rzi @ 21 Aug 2013 23:04)
Jep. Ei myöskään ole ihmisen aika herätä niin aikasin aamulla


no ei tuo heräämine ois muuten ongelma muttaku ei malta mennä ajoissa nuq
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 21 2013 03:16pm
Quote (Speedparts @ 22 Aug 2013 00:13)
no ei tuo heräämine ois muuten ongelma muttaku ei malta mennä ajoissa nuq


koska ei ole luonnollinen unirytmi
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 21 2013 03:23pm
Quote (Speedparts @ 21 Aug 2013 22:57)
mitä porukka on siitä mieltä että ku on talviaika ni töihin ja kouluun mennään aamu 8 ilta 16, tuolla aikavälillä on ainoastaan valosaa ulkona ja tauot yleensä ei ole niin pitkiä että ehtis sen kummemmin käyä ulkona

ei oo ihmekkää jos talvella on vitutus ja masennus ku ulos valosan aikaan ei pääse muutako viikonloppusin




http://fi.wikipedia.org/wiki/Melatoniini

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 21 2013 03:30pm
Quote (Exoduster @ 22 Aug 2013 00:23)


pitääkö alkaa huijaamaan?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 21 2013 04:48pm
Quote (Speedparts @ Aug 21 2013 10:57pm)
mitä porukka on siitä mieltä että ku on talviaika ni töihin ja kouluun mennään aamu 8 ilta 16, tuolla aikavälillä on ainoastaan valosaa ulkona ja tauot yleensä ei ole niin pitkiä että ehtis sen kummemmin käyä ulkona

ei oo ihmekkää jos talvella on vitutus ja masennus ku ulos valosan aikaan ei pääse muutako viikonloppusin


Jokseenki samaa mieltä. On se melko vituttavaa kun talvella et oikeasti ehdi välttämättä nähdä päivänvaloa :D
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 21 2013 05:30pm
Quote (Rzi @ 21 Aug 2013 23:30)
pitääkö alkaa huijaamaan?


et oo mikään penaalin terävin kynä kyllä, sääli

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 22 2013 02:01am
Quote (Exoduster @ 22 Aug 2013 02:30)
et oo mikään penaalin terävin kynä kyllä, sääli

http://i.imgur.com/GldYSgv.jpg


softin ulinaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1240241242243244377Next
Add Reply New Topic New Poll