d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1232425262741Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 18 2012 03:23pm
Quote (Rupsu @ 19 Aug 2012 00:22)
eli siis periaatteessa aina kun oot pelissä, ni voit löytää vaikka kaikkien pelaajien teltat?


paskaa hommaa tää pimeessä juokseminen


Kyllä. Kaikkien, jotka on säilöneet telttansa sille servulle missä oot.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 18 2012 03:24pm
Quote (Saimoz @ 19 Aug 2012 00:23)
Kyllä. Kaikkien, jotka on säilöneet telttansa sille servulle missä oot.


nii jaa juu et se on vaan siitä servusta kiinn. ok.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 19 2012 02:20am
Quote (Paroni @ 18 Aug 2012 16:52)
oliko tästä tulossa standalone?
jos on nii tiedättekö ollenkaa millon moinen valmistuu?


syyskuussa tulee eka standalone versio tuosta.

lähde: http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a392296/day-z-going-standalone-in-september-adopting-minecraft-model.html
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 19 2012 04:35am
Päivä 3.

Kalastelin jostain AKM:n ja pistooliin, molempiin ~4 lipasta, ALICE yms roinat, ruokaa ja juomaa 5+5.

Ja sitte kiikarikivääristä päähän. 8DDDD
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 19 2012 04:53am
Quote (Rupsu @ 19 Aug 2012 13:35)
Päivä 3.

Kalastelin jostain AKM:n ja pistooliin, molempiin ~4 lipasta, ALICE yms roinat, ruokaa ja juomaa 5+5.

Ja sitte kiikarikivääristä päähän. 8DDDD


missä liikuit? isot kaupungit vetää aina bandittejä puoleensa ja ne kyl tietää paikat missä pelaajat käy loottimassa.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 19 2012 05:29am
Quote (Rocko @ 19 Aug 2012 13:53)
missä liikuit? isot kaupungit vetää aina bandittejä puoleensa ja ne kyl tietää paikat missä pelaajat käy loottimassa.


Toi nyt oli viel sillee aika rändöm, olin Orlovetsin ja sen länsipuolella olevan factoryn välisessä metsässä.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:29pm
LFOD Suomalaisklaani on kova, sain yhden niistä alas, ammuin kahta muuta niistä sillee et ne varmaa pyörty tjsp niin nää alt+f4, kävi helaamassa ja koitti kiertää mun taakse käyttämällä toista serveriä.

Ei tos viel mitään mut ne teki sen servulla jota ne ite hostaa aka FI25


^_^
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 20 2012 12:11am
Quote (EasyCoolWin @ 20 Aug 2012 03:29)
LFOD Suomalaisklaani on kova, sain yhden niistä alas, ammuin kahta muuta niistä sillee et ne varmaa pyörty tjsp niin nää alt+f4, kävi helaamassa ja koitti kiertää mun taakse käyttämällä toista serveriä.

Ei tos viel mitään mut ne teki sen servulla jota ne ite hostaa aka FI25


^_^


Kah taijan itekki olla FI25:llä atm.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 20 2012 03:50am
Quote (EasyCoolWin @ 20 Aug 2012 03:29)
LFOD Suomalaisklaani on kova, sain yhden niistä alas, ammuin kahta muuta niistä sillee et ne varmaa pyörty tjsp niin nää alt+f4, kävi helaamassa ja koitti kiertää mun taakse käyttämällä toista serveriä.

Ei tos viel mitään mut ne teki sen servulla jota ne ite hostaa aka FI25


^_^


kuinka voi millään mittarilla olla enää kova jos käyttää noinkin raukkataktiikkaa? vittu mitä pellejä. kamat saa takasin alle tunnissa.

Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2012 07:32am
Quote (Rocko @ Aug 20 2012 09:50am)
kuinka voi millään mittarilla olla enää kova jos käyttää noinkin raukkataktiikkaa? vittu mitä pellejä. kamat saa takasin alle tunnissa.


Sarkasmia :cry:

Mut kuka tekee noin omalla serverillä, otin ite ainakin jo pois favoriteista ton serverin ^^
Go Back To Suomi Topic List
Prev1232425262741Next
Add Reply New Topic New Poll