d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hauskat Kuvat
Prev1232425262773Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 15 2012 03:45am
oot kyllä surkein trolli taas vähään aikaan...
tekisköhän se rauno-petteri comebackin :(

Quote (SK7 @ 14 Dec 2012 14:58)
tulkitseha se englanti oikeinXD?

tulkitse sä mulle sun näkemys tosta kuvasta niin ehkä ymmärrän avautumiset

This post was edited by Napi on Dec 15 2012 03:48am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 15 2012 03:55am
Quote (Napi @ 15 Dec 2012 12:45)
oot kyllä surkein trolli taas vähään aikaan...
tekisköhän se rauno-petteri comebackin :(


tulkitse sä mulle sun näkemys tosta kuvasta niin ehkä ymmärrän avautumiset


Tosta ..makes u hungry, for fun. Kyllä siinä joo nälkä mainitaa. Ja siinä mielessä oot oikeassa ku kirjotit omasta nälän häviämisestäs. Tota kai hoksaat et tossa nälällä on toine merkitys?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 15 2012 03:59am
mikäs se toinen merkitys on
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 15 2012 04:10am
Quote (Napi @ 15 Dec 2012 12:59)
mikäs se toinen merkitys on

Ite ymmärsin että "nälkäseksi" hauskan pidolle.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 15 2012 04:15am
'poltat kasvia joka tekee nälkäiseksi hauskan pidolle'

näinkö ymmärsit kuvan vitsin...

This post was edited by Napi on Dec 15 2012 04:15am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 15 2012 04:26am
Quote (Napi @ 15 Dec 2012 13:15)
'poltat kasvia joka tekee nälkäiseksi hauskan pidolle'

näinkö ymmärsit kuvan vitsin...


Tuolla africassa pikku pojilla on nälkä. Poika kysyy: Eli jos poltan kasvia se tekee minut "nälkäiseksi" hauskan pidolle. Eli siis sen siaan että olisi ruokanälkä. onkin "nälkä" hauskan pidolle. Ja vastaat siun nälkä lähtee ku polttaa hyvät savut. En sille oikeesti revenny enkä huutonaurua harrastanu. Alotin siintä molisemaa että saadaan keskustelu ajan kuluks. Älä nyt oikeesti ota kaikkea itseesi ja noin vakavasti.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 15 2012 04:27am
Quote (SK7 @ 15 Dec 2012 13:26)
Tuolla africassa pikku pojilla on nälkä. Poika kysyy:  Eli jos poltan kasvia se tekee minut "nälkäiseksi" hauskan pidolle. Eli siis sen siaan että olisi ruokanälkä. onkin "nälkä" hauskan pidolle. Ja vastaat siun nälkä lähtee ku polttaa hyvät savut. En sille oikeesti revenny enkä huutonaurua harrastanu. Alotin siintä molisemaa että saadaan keskustelu ajan kuluks.Älä nyt oikeesti ota kaikkea itseesi ja noin vakavasti.

??? millä tavalla mä oon näin reagoinu :d

/edit:
ite käsitin kuvan niin, että poltetaan huvin vuoksi kasvia josta tulee nälkä

This post was edited by Napi on Dec 15 2012 04:28am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 15 2012 04:32am
Quote (Napi @ 15 Dec 2012 13:27)
??? millä tavalla mä oon näin reagoinu :d

/edit:
ite käsitin kuvan niin, että poltetaan huvin vuoksi kasvia josta tulee nälkä


Tai oikeestaa toi penska haluu ton muijan polttaa savut et siintä tulis villi ja muksu sais imeä tissistä maitoa.

This post was edited by SK7 on Dec 15 2012 04:33am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 15 2012 04:38am
joo tiedetysti kannabis saa maitorauhaset tuottamaan maitoa
ps. tiesin ettet revenny etkä huutonauranut mun postille, en pitänyt sua täysin vajakkina silloin - nyt pidän

This post was edited by Napi on Dec 15 2012 04:39am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 15 2012 04:49am
Quote (SK7 @ Dec 15 2012 12:32pm)
Tai oikeestaa toi penska haluu ton muijan polttaa savut et siintä tulis villi ja muksu sais imeä tissistä maitoa.


En kyllä ymmärrä tätä näkökulmaa, vaikka yritänkin.

Ja nyt kun katoin ton kuvan uudestaan niin en ymmärrä sitten alkuunkaan sua, ootko ihan kunnossa?

This post was edited by Pomppeli on Dec 15 2012 04:56am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1232425262773Next
Add Reply New Topic New Poll