Quote (SK7 @ 15 Dec 2012 13:26)
Tuolla africassa pikku pojilla on nälkä. Poika kysyy: Eli jos poltan kasvia se tekee minut "nälkäiseksi" hauskan pidolle. Eli siis sen siaan että olisi ruokanälkä. onkin "nälkä" hauskan pidolle. Ja vastaat siun nälkä lähtee ku polttaa hyvät savut. En sille oikeesti revenny enkä huutonaurua harrastanu. Alotin siintä molisemaa että saadaan keskustelu ajan kuluks.Älä nyt oikeesti ota kaikkea itseesi ja noin vakavasti.
??? millä tavalla mä oon näin reagoinu

/edit:
ite käsitin kuvan niin, että poltetaan huvin vuoksi kasvia josta tulee nälkä
This post was edited by Napi on Dec 15 2012 04:28am