d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev1232425262728Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 23 2011 03:39am
Eilen tuli tehtyä lantturanskiksia
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 23 2011 03:42am
ruskistin kokonaisen sipulin pannulla, päälle 2 kananmunaa ja paitoin kypsäks.

Sit siihe päälle juustoo ja kinkkua sit se kokonaisen reikäleivän päälle. Nyt pitäs syödä vielä
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Nov 23 2011 03:42am
Quote (CeePee @ 2 Nov 2011 16:14)
Mitenhän toiki on mahdollista? Eiks mikro vaan pistä vesimolekyylit liikkeelle, ei sen pitäis hiillostaa mitään oO


jos nyt toi on oikeesti mikrossa tapahtunu nii kaipa sitte kaikki vesi on haihtunu ja jotenki se leipä itessään on alkanu lämpiämään (veikkaan et mikroaallot ei pelkästään vaikuta h2o molekyyleihin?)


ite kyl oon eläny siin käsitykses ettei mikro kyl oikee muuhun vaikuttais mut kaipa se mahdollista on.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Nov 23 2011 03:55am
Pastaaa

Siihen päälle kastikkeeks paseerattua tomaattikastiketta,mozzarellaa,paistettua sipulia sekä jalopenoja pilkottuna. Mausteeksi pippurisekoitusta (samaa mitä Mäkkärin pippuripusseis on),suolaa,muutama teelusikallinen Löylyä ja alle teelusikka sokeria. Kaikki vaan kattilaan ja muutama minuutti lämpeemistä ja sitte keitetyt pastat sekaa.
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Nov 25 2011 02:03pm
Quote (soppamies @ 2 Nov 2011 16:22)
Joooh.. no aina oppii uutta :DDD Tosin se tais johtuu siint ku en laittanu sitä " sulatus modee " päälle ( otin pakkasesta leipää ) ku ajatuksissani olin, ni 850w teholla ja 3 min 8DDD kaunis savupilvi pöllähti mikrosta :DDD


SOPAN TYYLILLÄ
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 25 2011 02:39pm
tänään tuli syötyä/tehtyä
soijapastaa
muffinsseja
kananmunia aamiaiseksi
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 25 2011 02:40pm
pistaasipähkinöitä safkannu koko pv.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 25 2011 02:54pm
Härän ulkofileetä valkosipulilla. Ja salaattia. Oli hyvää. B)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 25 2011 02:59pm
Quote (A2K @ 25 Nov 2011 22:54)
Härän ulkofileetä valkosipulilla. Ja salaattia. Oli hyvää. B)

missä lisäkkeet? :P
pariisin perunat on ehdoton must aina jonku kunnon pihvin kanssa
itellä natsaa noi marmoripihvit tosi hyvin, tuolta chef wotkins ? tulee aina haettua ku stadissa päin pyörii

This post was edited by Napi on Nov 25 2011 03:00pm
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 25 2011 04:28pm
Niit palloi. Noisette pommette mitä lienee. Niit laitan yleensä mut ny unohtu. :p ni tuli sit täläne "kevyt versio" :p
Go Back To Suomi Topic List
Prev1232425262728Next
Add Reply New Topic New Poll