d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev1238239240241242255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Nov 25 2010 03:57pm
Bug tal permi ja 20/17 scs.

euscnl.
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 25 2010 03:59pm
Quote (Give @ Nov 26 2010 12:57am)
Bug tal permi ja 20/17 scs.

euscnl.


Mistä sä bugtalin vetäsit :o?
Permin vielä!
Eikös se oo ~8k vai oliko se sit 12k vai 20k.
En muista, mutta jos se permi on ja saat vakuutettua niin kyllä siitä rikkaat tarvitsevat maksaa maltaita.
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Nov 25 2010 04:00pm
Quote (Give @ Nov 26 2010 12:57am)
Bug tal permi ja 20/17 scs.

euscnl.


Ostan ton sun bug talin 3kfg :)
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Nov 25 2010 04:01pm
Quote (tinblo @ 26 Nov 2010 00:59)
Mistä sä bugtalin vetäsit :o?
Permin vielä!
Eikös se oo ~8k vai oliko se sit 12k vai 20k.
En muista, mutta jos se permi on ja saat vakuutettua niin kyllä siitä rikkaat tarvitsevat maksaa maltaita.


Cool pricecheck, bro.


ps. bugbelt on 10-12k, bugtal muistaakseni vähemmä? 20/17 oon nähny menevä "perminä" jtn 100-300 välilt kai, en muistatarkkaa :S ehk 200 huippeil menee ainaki 20/5@ ni veikkaisi et sitä luokkaa myös.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Nov 27 2010 07:30am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 26 Nov 2010 00:00)
Ostan ton sun bug talin 3kfg :)


Saat Bt:n 4,3k:lla miult. :)

Quote (Ugheli @ 26 Nov 2010 00:01)
Cool pricecheck, bro.


ps. bugbelt on 10-12k, bugtal muistaakseni vähemmä? 20/17 oon nähny menevä "perminä" jtn 100-300 välilt kai, en muistatarkkaa :S ehk 200 huippeil menee ainaki 20/5@ ni veikkaisi et sitä luokkaa myös.


Joo jotain 200luokkaa noista 20/17 pyydellykki, ihmiset ei vaa vissii tarvia. :(

Quote (tinblo @ 25 Nov 2010 23:59)
Mistä sä bugtalin vetäsit :o?
Permin vielä!
Eikös se oo ~8k vai oliko se sit 12k vai 20k.
En muista, mutta jos se permi on ja saat vakuutettua niin kyllä siitä rikkaat tarvitsevat maksaa maltaita.


Business. :)

This post was edited by Give on Nov 27 2010 07:30am
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 27 2010 07:34am
Quote (Give @ Nov 27 2010 04:30pm)
Saat Bt:n 4,3k:lla miult. :)



Joo jotain 200luokkaa noista 20/17 pyydellykki, ihmiset ei vaa vissii tarvia. :(



Business. :)


Voisin melkein ostaa.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Nov 27 2010 07:37am
Quote (tinblo @ 27 Nov 2010 13:34)
Voisin melkein ostaa.


kannattaa ostaa :) soot 06 user ni se antaa ekana ^^
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 27 2010 07:40am
Quote (PMS @ Nov 27 2010 04:37pm)
kannattaa ostaa :) soot 06 user ni se antaa ekana ^^


Gold: Locked
Trader: Scammer
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Nov 27 2010 07:48am
Quote (tinblo @ 27 Nov 2010 15:34)
Voisin melkein ostaa.


Lmk jos tarviit. :)

Quote (PMS @ 27 Nov 2010 15:37)
kannattaa ostaa :) soot 06 user ni se antaa ekana ^^


Quote (tinblo @ 27 Nov 2010 15:40)
Gold: Locked
Trader: Scammer


Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 27 2010 08:08am
Quote (Give @ Nov 27 2010 01:30pm)
Saat Bt:n 4,3k:lla miult. :)



Joo jotain 200luokkaa noista 20/17 pyydellykki, ihmiset ei vaa vissii tarvia. :(



Business. :)


Voisin ehk ostaa tohon summaa kelasin rashan tehä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1238239240241242255Next
Add Reply New Topic New Poll