d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev1232233234235236255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 11 2010 06:42am
Quote (Swash @ 11 Sep 2010 13:50)
http://upload.pure34.com/upload/east-jewels.png


Craftaa ?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 11 2010 08:25am
Quote (pihvimies0 @ 11 Sep 2010 14:58)
ensimmäinen on ainoo "hyvä"
sopii eth rep ancient armoriin


Toi eka ja tokan rivin keskimmäine ainoot jota kehtais ees yrittää myydä imo.

+2 dex iha jees kuitenki.
Member
Posts: 22
Joined: Sep 11 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 11 2010 05:01pm
Tälläne amulet löyty :) eu nonlad ja SOFTCORE ofc.. Paljonko arvoo?

2druid
10fcr
23str
cold res 15
light res 33
fire res 15
poison res 15
38 extra gold from monsters
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2010 01:52am
Quote (PMS_II @ 11 Sep 2010 23:01)
Tälläne amulet löyty :) eu nonlad ja SOFTCORE ofc.. Paljonko arvoo?

2druid
10fcr
23str
cold res 15
light res 33
fire res 15
poison res 15
38 extra gold from monsters


hmm kuka tämä softi oikeen on? pelaa nonlad soft.................
Member
Posts: 22
Joined: Sep 11 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 12 2010 04:57am
Quote (PMS @ Sep 12 2010 10:52am)
hmm kuka tämä softi oikeen on? pelaa nonlad soft.................


Oon behe
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2010 05:00am
Quote (PMS_II @ 12 Sep 2010 10:57)
Oon behe


koht tulee sulle banaania ihan btw. pistin parit pmät.
Member
Posts: 22
Joined: Sep 11 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 12 2010 05:03am
Quote (PMS @ Sep 12 2010 02:00pm)
koht tulee sulle banaania ihan btw. pistin parit pmät.


Uuu ethän pelottele :) Juodaan tässä just sun vaimokkeen kanssa aamukahveja XD miksi saisin banaania?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2010 05:04am
Quote (PMS_II @ 12 Sep 2010 11:03)
Uuu ethän pelottele :) Juodaan tässä just sun vaimokkeen kanssa aamukahveja XD miksi saisin banaania?


multiudesta. tai no ei sillä ole merkitystä vaikka olis eri ip ^^ jäät kiine ;)
Member
Posts: 22
Joined: Sep 11 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 12 2010 05:05am
Quote (PMS @ Sep 12 2010 02:04pm)
multiudesta. tai no ei sillä ole merkitystä vaikka olis eri ip ^^ jäät kiine ;)


Mikä helvetin multi
Member
Posts: 22
Joined: Sep 11 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 12 2010 05:12am
Laitoin muutes just viestiä morkille susta pms "laittomasa uhkauksesta ja perättömistä syytöksistä"
Go Back To Suomi Topic List
Prev1232233234235236255Next
Add Reply New Topic New Poll