Quote (jsp_robe @ 7 Sep 2010 19:52)
Eip,realmin paras visio
Jaa^^
Quote (MaSuuuuh @ 7 Sep 2010 19:55)
Niil voi olla käyttöö jollain trapsinin non-bugbelt (ladder yleensä) w/s switchillä
Harrrrmmi ku ei ole 10str + :-/
Toi mana on niin nätti
This post was edited by sevlo on Sep 7 2010 10:57am