d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1222324252641Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 18 2012 12:22pm
löyty urali ja telttakylä no34, tyjäsin teltat rekkaa, otin itelle lootit ja sytytin koko paskan palamaan. :rofl:
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 18 2012 01:18pm
mitäs sillä teltalla oikeen tekee?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 18 2012 01:19pm
Quote (Rupsu @ 18 Aug 2012 22:18)
mitäs sillä teltalla oikeen tekee?


Sinne voi säilöö tavaraa.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 18 2012 01:20pm
Quote (Saimoz @ 18 Aug 2012 22:19)
Sinne voi säilöö tavaraa.


amagawd mut nehän varastetaan sieltä :C
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 18 2012 01:22pm
Quote (Rupsu @ 18 Aug 2012 22:20)
amagawd mut nehän varastetaan sieltä :C


Siks ne teltat kannattaa piilottaa.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 18 2012 01:49pm
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 18 2012 02:38pm
Löyty 12 telttaa north eastista tänään :D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 18 2012 03:07pm
Sanokaas vielä noista teltoista:

> Laitan teltan hienoon piiloon johonkin.
> Lähen pois pelistä. -> Mun telttaa ei sillo voi löytää ko kö?
> Tuun taas pelaamaan, ja lähen seikkailulle. Sillon se teltta jää sinne mestoille kaikkien syötäväks?

Toimiiks sama autojen kanssa?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 18 2012 03:09pm
Quote (Rupsu @ 19 Aug 2012 00:07)
Sanokaas vielä noista teltoista:

> Laitan teltan hienoon piiloon johonkin.
> Lähen pois pelistä. -> Mun telttaa ei sillo voi löytää ko kö?
> Tuun taas pelaamaan, ja lähen seikkailulle. Sillon se teltta jää sinne mestoille kaikkien syötäväks?

Toimiiks sama autojen kanssa?


Kyllä voi.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 18 2012 03:22pm
eli siis periaatteessa aina kun oot pelissä, ni voit löytää vaikka kaikkien pelaajien teltat?


paskaa hommaa tää pimeessä juokseminen

//e; siis miljoonalla pelaajalla vois periaattees olla miljoona telttaa, onks ne kaikki samaan aikaa siel. vai hä.

This post was edited by Rupsu on Aug 18 2012 03:23pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1222324252641Next
Add Reply New Topic New Poll