Quote (SK7 @ 15 Dec 2012 12:00)
Kirjotan nyt yhen iha asiallisen ja paikkansa pitävän viestin. Alotin ton molotuksen kolme sivua sitte vastaamalla viestiin ja tarkoitus oli saada mehevä keskustelu aikasiks tosta aiheesta ku oli tylsää. Eipä siinä muuta pointtia ollu. Tosin ku kirjotin et oon ollu vähä yli vuoden raittiina ni se on täysin paikkansa pitävä asia. Samoin ku se et on oltava raittiina jatkossakin tai eliniän odote ei ole kauhean korkea. Muute nois miun tähän astisissa viesteissä sisältö ja rakenne oli tarkotettu ainoastaan herättämään mehevää keskustelua. Ja keskustelua synty, ei tosin iha nii paljo ku oisin halunnu. Jos ois päivät pitkät pelkkää aikaa ni tulis varmaa istuttuu täl forumil enemmänkii ja luettuu noita kirjotuksia. Pelaamisee on kanssa nykyää nii vähä aikaa et iha harmittaa. Opinnot ammattikorkeakoulussa ja avovaimo vie sen verra aikaa et ei välil meinaa keretä näihi hauskuuksii
Usko ihmisrotuun katosi päästessäni tähän kohtaan tekstiäsi.
mitä mä käsitin sun posteista:
jätkä ketä koskaan oo näkyny suomi-subilla tulee arvosteleen vakikäyttäjiä tietemättä heistä ainuttakaan asiaa, kutsuit pennuksi vaikket minun ikääni tiedäkään.
lapselllista kitinää ja kovan jätkän esittämistä
joo me kaikki ymmärretään, että talvi pilas sun hiekkalaatikkokauden muttei sun tartte tänne tulla sun pahaa olo purkamaan
This post was edited by Napi on Dec 15 2012 03:21am