☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Kuntosali
Prev
1
22
23
24
25
26
29
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8621
Replies: 280
Track Topic
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#231
Jun 29 2012 06:22am
Quote (PMS @ Jun 29 2012 01:09pm)
teen niin raskasta työtä atm että ei tartte salilla käydä
En usko.
sahtitynnyri
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold
:
12,963.03
#232
Jun 29 2012 07:18am
Quote (PMS @ Jun 29 2012 11:09am)
teen niin raskasta työtä atm että ei tartte salilla käydä
sellasia töitä ei suomes oo ollu sataan vuateen.
kerpele
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold
:
545.00
#233
Jun 29 2012 02:41pm
Tänään salilla joku älyttömän kokone punttipena kysy kaveriltaan:"Joko diablo on ostettu? Se on sitä ny 12 tuntii päivässä, vähän treeni kärsii".
reallife akt
This post was edited by kerpele on Jun 29 2012 02:42pm
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#234
Jun 29 2012 02:42pm
Quote (kerpele @ 29 Jun 2012 23:41)
Tänään salilla joku älyttömän kokone punttipena kysy kaveriltaan:"Joko diablo on ostettu? Se on sitä ny 12 tuntii päivässä, vähän treeni kärsii".
se olin minä rofl
kerpele
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold
:
545.00
#235
Jun 29 2012 02:44pm
Quote (PMS @ Jun 29 2012 10:42pm)
se olin minä rofl
Epäilen
sil oli hiuksia ja et ainakaa niis sun vanhoissa valokuvis ollu yht iso.
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#236
Jun 29 2012 03:00pm
Quote (sahtitynnyri @ Jun 29 2012 03:18pm)
sellasia töitä ei suomes oo ollu sataan vuateen.
se on totta. johonkin kunnon nyrkkipajaan jos sattuu pääsemään niin siinä on tyämaa
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#237
Jun 29 2012 03:11pm
siis vittu. ei ihmisen TARVII käydä salilla
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#238
Jun 29 2012 03:44pm
Quote (sahtitynnyri @ 29 Jun 2012 16:18)
sellasia töitä ei suomes oo ollu sataan vuateen.
aijjaah, kyllä mä voin väittää jos 8-12 tuntia pitää piikata kattoa hilti te 1000 tai hilti te 1500 riippuen laatan paksuudesta.
se riittää ihan varmasti
sahtitynnyri
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold
:
12,963.03
#239
Jun 30 2012 01:53am
Quote (PMS @ Jun 29 2012 09:44pm)
aijjaah, kyllä mä voin väittää jos 8-12 tuntia pitää piikata kattoa hilti te 1000 tai hilti te 1500 riippuen laatan paksuudesta.
se riittää ihan varmasti
niinno kaikki on suhteellista ja sulle vissiin riittää vähä..
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#240
Jun 30 2012 02:44am
Quote (sahtitynnyri @ 30 Jun 2012 10:53)
niinno kaikki on suhteellista ja sulle vissiin riittää vähä..
XD sossupummi tiedä mitään työn teosta
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
22
23
24
25
26
29
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact