d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1222324252629Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jun 29 2012 06:22am
Quote (PMS @ Jun 29 2012 01:09pm)
teen niin raskasta työtä atm että ei tartte salilla käydä


En usko.
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jun 29 2012 07:18am
Quote (PMS @ Jun 29 2012 11:09am)
teen niin raskasta työtä atm että ei tartte salilla käydä


sellasia töitä ei suomes oo ollu sataan vuateen.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 29 2012 02:41pm
Tänään salilla joku älyttömän kokone punttipena kysy kaveriltaan:"Joko diablo on ostettu? Se on sitä ny 12 tuntii päivässä, vähän treeni kärsii". :D

reallife akt :)

This post was edited by kerpele on Jun 29 2012 02:42pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 29 2012 02:42pm
Quote (kerpele @ 29 Jun 2012 23:41)
Tänään salilla joku älyttömän kokone punttipena kysy kaveriltaan:"Joko diablo on ostettu? Se on sitä ny 12 tuntii päivässä, vähän treeni kärsii". :D


se olin minä rofl
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 29 2012 02:44pm
Quote (PMS @ Jun 29 2012 10:42pm)
se olin minä rofl


Epäilen :) sil oli hiuksia ja et ainakaa niis sun vanhoissa valokuvis ollu yht iso.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 29 2012 03:00pm
Quote (sahtitynnyri @ Jun 29 2012 03:18pm)
sellasia töitä ei suomes oo ollu sataan vuateen.


se on totta. johonkin kunnon nyrkkipajaan jos sattuu pääsemään niin siinä on tyämaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 29 2012 03:11pm
siis vittu. ei ihmisen TARVII käydä salilla
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 29 2012 03:44pm
Quote (sahtitynnyri @ 29 Jun 2012 16:18)
sellasia töitä ei suomes oo ollu sataan vuateen.


aijjaah, kyllä mä voin väittää jos 8-12 tuntia pitää piikata kattoa hilti te 1000 tai hilti te 1500 riippuen laatan paksuudesta.

se riittää ihan varmasti
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jun 30 2012 01:53am
Quote (PMS @ Jun 29 2012 09:44pm)
aijjaah, kyllä mä voin väittää jos 8-12 tuntia pitää piikata kattoa hilti te 1000 tai hilti te 1500 riippuen laatan paksuudesta.

se riittää ihan varmasti


niinno kaikki on suhteellista ja sulle vissiin riittää vähä..
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 30 2012 02:44am
Quote (sahtitynnyri @ 30 Jun 2012 10:53)
niinno kaikki on suhteellista ja sulle vissiin riittää vähä..


XD sossupummi tiedä mitään työn teosta
Go Back To Suomi Topic List
Prev1222324252629Next
Add Reply New Topic New Poll