d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev1222324252628Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 26 2011 06:25am
Quote (Rzi @ 26 Oct 2011 14:08)
lihaa vaikka kahdelle mutta missä kasvikset


Lainaten EpicMealTimeä: green decorative bullshit
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 26 2011 06:27am
Quote (CeePee @ 26 Oct 2011 15:25)
Lainaten EpicMealTimeä: green decorative bullshit


:rofl: ground meat cause we street bro



Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Oct 26 2011 06:30am
Quote (CeePee @ 26 Oct 2011 14:25)
Lainaten EpicMealTimeä: green decorative bullshit


Kauheeta paskaa.

paskaa :evil:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 26 2011 06:31am
Quote (Exoduster @ 26 Oct 2011 15:30)
Kauheeta paskaa.

paskaa :evil:


voisit muute mennä taas pois
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Oct 31 2011 01:49pm
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 31 2011 02:10pm
meni vuoallinen lihamakaronilootaa :drool:
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Oct 31 2011 02:54pm
Risotttoo

sitä enne hawaiji pizza
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 2 2011 07:42am
Poltin just ruisleivän pohjaa mikrossa



Bon appétit !!!

This post was edited by soppamies on Nov 2 2011 08:05am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 2 2011 08:14am
Quote (soppamies @ 2 Nov 2011 15:42)
Poltin just ruisleivän pohjaa mikrossa

http://i39.tinypic.com/uyfyt.jpg

Bon appétit !!!


Mitenhän toiki on mahdollista? Eiks mikro vaan pistä vesimolekyylit liikkeelle, ei sen pitäis hiillostaa mitään oO

This post was edited by CeePee on Nov 2 2011 08:14am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 2 2011 08:22am
Quote (CeePee @ 2 Nov 2011 17:14)
Mitenhän toiki on mahdollista? Eiks mikro vaan pistä vesimolekyylit liikkeelle, ei sen pitäis hiillostaa mitään oO


Joooh.. no aina oppii uutta :DDD Tosin se tais johtuu siint ku en laittanu sitä " sulatus modee " päälle ( otin pakkasesta leipää ) ku ajatuksissani olin, ni 850w teholla ja 3 min 8DDD kaunis savupilvi pöllähti mikrosta :DDD
Go Back To Suomi Topic List
Prev1222324252628Next
Add Reply New Topic New Poll