d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev122232425Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 3 2011 03:32pm
Quote (Lapadin @ 4 Jul 2011 16:07)
Joop elikkäs tollasii tuli tos tiistaina
Kuvat aikas paskoi ja häslinkii oli ku toi hauki tuli
AAPO6666 hoiteli hauen veneeseen käsin ni suostuin ottaa sen käden toho kuvaan mukaan

Hauki 5.86kg
http://i784.photobucket.com/albums/yy121/Jortikka84/28062011136.jpg

Kuha 2.0-2.2kg
http://i784.photobucket.com/albums/yy121/Jortikka84/28062011138.jpg


jätkät ollu vähän kyyvedellä kalassa?? B)
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 3 2011 03:33pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Aug 4 2011 12:32am)
jätkät ollu vähän kyyvedellä kalassa?? B)


mist tiesit et oltoo siel? :D
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 3 2011 03:34pm
Quote (Kodekit @ 4 Aug 2011 00:33)
mist tiesit et oltoo siel? :D


tiedän yllättävän paljon asioita
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 3 2011 03:38pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Aug 4 2011 12:34am)
tiedän yllättävän paljon asioita


jep, oot jumala :O
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Aug 5 2011 07:28am
Kävikö porukkaa kuhassa kesän aikana? Itel paras reissu oli 12 mitallista ja 4 alamittasta kuhaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 5 2011 07:32am
Quote (CallOfJaws @ 5 Aug 2011 16:28)
Kävikö porukkaa kuhassa kesän aikana? Itel paras reissu oli 12 mitallista ja  4 alamittasta kuhaa


Itsehän ostan kalani kaupasta B)
Member
Posts: 24,097
Joined: Apr 15 2007
Gold: 600.00
Aug 5 2011 08:16am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 4 Aug 2011 00:32)
jätkät ollu vähän kyyvedellä kalassa?? B)


kyllä vain ^_^ jaksoit kattoo monta sivuu

This post was edited by Lapadin on Aug 5 2011 08:20am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 5 2011 08:31am
onha tuota tullu uisteltua mutta aina huono syönti ja tuuri :( syksymmällä paranee varmaa
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Aug 5 2011 08:32am
Harmittaa kun ei oo oikeen ehtiny kayda, toissa kiinni aika tiukasti. Ehka sit syksymmalla ehtii enemman. :)
Banned
Posts: 4,094
Joined: Sep 25 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 5 2011 08:33am
Quote (Otho- @ Aug 5 2011 05:32pm)
Harmittaa kun ei oo oikeen ehtiny kayda, toissa kiinni aika tiukasti. Ehka sit syksymmalla ehtii enemman. :)


haetko mut messiin kalareissulle
Go Back To Suomi Topic List
Prev122232425Next
Add Reply New Topic New Poll