Quote (Affii @ 31 Jan 2014 19:25)
Eipä tää sijoitus nytkää kaduta yhtää, pelkkä subbari kyl hintava. eiks nois oo oma vahvistin viel siin kopas vai oonko ymmärtäny väärin?
lueskelin tuos nettiä niin vissii kannattaa subiin sijottaa kunnolla kerralla eikä mitää halpaa laatikkoa ei kuulemma halvat subit pysy biisien peräs tjsp
joo tarkotus ois pistellä lisää välineistöä kuha alkaa työt tuossa ens kuussa niin saa taas enempi fyrkkaa

Kotiteatterivahvistimissa on oma vahvistin. En lähtis ehkä ihan alottelijana häärään noiden passiivilaitteiden & omien vahvarien kanssa. Menee jo vahvasti DIY puolelle, ja jollei ole vahvaa kutsumusta ruveta väsäämään omia laatikoita jne, niin kannattaa kääntyä ammattilaisten tekemiin laitteisiin.
Joo siis sillä sanoin tuon hintahaarukan 250-500, että halvimpia "hyviä" musasubbareita saa käytettyinä tohon hintaan tai sitten kaupoilta voi aina kysyä tarjouksia. Noi halvat Audio-prot yms kannattaa jättää omaan arvoonsa. Niistä saa sitä boombuumbammia vähä leffoihin, mutta musassa ovat vähän kehnoja.
Kannattaa varata ainakin se 300-400 siihen, miksei jopa 500. Itellä on retailina 325e maksava Velodyne Impact 10 ja oon paukuttanu tätä näiden neljän vuoden aikana aivan helvetisti. Silti se kestää ja hyvä on soundi. Toimii millä tahansa musiikilla, leffoissa yms erinomaisesti. Mulle se ns. täydellinen "aloittelijan" subi.
Kaikki tietty riippuu siitä omasta tarpeesta. Vaikka ostaisitkin jonkun aivan järjettömän kokosen kaapin, niin kyllä sitäkin pystyy sääteleen sillee, ettei astiat tipu kaapista joka kerta, kun joku pommi vähän räjähtää jossain leffassa. Tietty se on aina järkevämpää satsata kunnolla johonkin, joka on lähellä sydändä (äänentoisto).
Itselläkin on hankintalistalla parempi subbari heti ensimmäiseks tässä kesällä

Voinhan mie tän mun oman heittää mäkeen pilkkahintaan. Sen näkee sitte.