d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev1227228229230231255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 4 2010 07:51am
Quote (A2K @ 4 Sep 2010 13:28)
droppas tollaset aika paskan oloset bootsit, mut kelasin et jos niist lld pojat maksas jotain.. eli onko näil arvoa yhtään?


29lvl req
def 8
30frw
10fhr
3dex
7fres.


nii euscl
imo ne o arvottomat mut kysynpä kuitenki.


eip oikeen mitään arvoa
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 4 2010 08:48am
Quote (PMS @ 4 Sep 2010 16:51)
eip oikeen mitään arvoa


nii mä epäilinki. mut halusin varmistuksen. kiitos siitä. :) <3
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 4 2010 10:01am
Quote (A2K @ 4 Sep 2010 16:28)
droppas tollaset aika paskan oloset bootsit, mut kelasin et jos niist lld pojat maksas jotain.. eli onko näil arvoa yhtään?


29lvl req
def 8
30frw
10fhr
3dex
7fres.


nii euscl
imo ne o arvottomat mut kysynpä kuitenki.


lv29 popoissa pystyy olee se 30-40 res ja triplana/tuplana jos ei oo dex - arvottomia nuo ovat
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 5 2010 02:11am
Quote (A2K @ 4 Sep 2010 14:48)
nii mä epäilinki. mut halusin varmistuksen. kiitos siitä. :) <3


eipä mitään :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 5 2010 09:36am



PC näille?


Eu Soft ladder
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 5 2010 10:02am
Quote (PMS @ 5 Sep 2010 18:36)
http://i53.tinypic.com/2whebh3.jpg


PC näille?


Eu Soft ladder


Mistäs sä tommosia pölliny
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Sep 5 2010 10:08am
Quote (CeePee @ 5 Sep 2010 19:02)
Mistäs sä tommosia pölliny


Se on ostanu noi vs $$
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 5 2010 10:13am
Quote (CeePee @ 5 Sep 2010 18:02)
Mistäs sä tommosia pölliny


Behe selvast scoomannu jonku polakin
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Sep 5 2010 11:11am
Quote (PMS @ 5 Sep 2010 18:36)
http://i53.tinypic.com/2whebh3.jpg


PC näille?


Eu Soft ladder


LOL BEHE ON SOFTI!!!!

Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Sep 5 2010 11:24am
Quote (pihvimies0 @ 5 Sep 2010 19:11)
LOL BEHE ON SOFTI!!!!


et oo vissiin sen sigiä viel kattonu
Go Back To Suomi Topic List
Prev1227228229230231255Next
Add Reply New Topic New Poll