☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev
1
226
227
228
229
230
255
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 43901
Replies: 2542
Track Topic
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#2271
Sep 3 2010 03:10pm
Sain tollasen frendilt, ei mitää hajuu kosk ladder :x
Szyo
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 50%
#2272
Sep 3 2010 04:24pm
Quote (jsp_robe @ 4 Sep 2010 00:10)
http://i56.tinypic.com/166d3ec.jpg
Sain tollasen frendilt, ei mitää hajuu kosk ladder :x
ehkä 20fg
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#2273
Sep 3 2010 04:34pm
Quote (jsp_robe @ 4 Sep 2010 00:10)
http://i56.tinypic.com/166d3ec.jpg
Sain tollasen frendilt, ei mitää hajuu kosk ladder :x
Kyllähän tuossa melko korkeissa lukemissa mennään, tosi villinä veikkauksena häittäsin ~500fg
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#2274
Sep 3 2010 11:23pm
Quote (Szyo @ Sep 3 2010 10:24pm)
ehkä 20fg
NNu
Quote (CeePee @ Sep 3 2010 10:34pm)
Kyllähän tuossa melko korkeissa lukemissa mennään, tosi villinä veikkauksena häittäsin ~500fg
Ku tein topicin ni viides minuutis oli C/o 750
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#2275
Sep 4 2010 01:27am
Quote (jsp_robe @ 4 Sep 2010 05:23)
NNu
Ku tein topicin ni viides minuutis oli C/o 750
tonnilla
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#2276
Sep 4 2010 03:04am
Hintaa 10k?
EuScL
Quote (Swash @ 4 Sep 2010 12:05)
En tiiä mite fissuret tarvii fcr, postaa lld osastolle. Stattien puolesta ainaki makosa.
Juu, statit iha kivoja
This post was edited by kyny91 on Sep 4 2010 03:28am
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#2277
Sep 4 2010 03:05am
Quote (kyny91 @ 4 Sep 2010 12:04)
http://i54.tinypic.com/2u7uhih.jpg
Hintaa 10k?
EuScL
En tiiä mite fissuret tarvii fcr, postaa lld osastolle. Stattien puolesta ainaki makosa.
Szyo
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 50%
#2278
Sep 4 2010 03:06am
Quote (kyny91 @ 4 Sep 2010 12:04)
http://i54.tinypic.com/2u7uhih.jpg
Hintaa 10k?
EuScL
jep 10k
ehkä 73 tohon päälle vielä
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#2279
Sep 4 2010 03:34am
Quote (Szyo @ 4 Sep 2010 12:06)
jep 10k
ehkä 73 tohon päälle vielä
Ainakin 15FG jo tulossa
saa nähä tarjooko joko muu enemmän ennen huomista inttiin menoa
This post was edited by kyny91 on Sep 4 2010 03:35am
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#2280
Sep 4 2010 07:28am
droppas tollaset aika paskan oloset bootsit, mut kelasin et jos niist lld pojat maksas jotain.. eli onko näil arvoa yhtään?
29lvl req
def 8
30frw
10fhr
3dex
7fres.
nii euscl
imo ne o arvottomat mut kysynpä kuitenki.
This post was edited by A2K on Sep 4 2010 07:33am
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
226
227
228
229
230
255
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact