d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev1226227228229230255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 3 2010 03:10pm


Sain tollasen frendilt, ei mitää hajuu kosk ladder :x
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Sep 3 2010 04:24pm
Quote (jsp_robe @ 4 Sep 2010 00:10)
http://i56.tinypic.com/166d3ec.jpg

Sain tollasen frendilt, ei mitää hajuu kosk ladder :x


ehkä 20fg
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 3 2010 04:34pm
Quote (jsp_robe @ 4 Sep 2010 00:10)
http://i56.tinypic.com/166d3ec.jpg

Sain tollasen frendilt, ei mitää hajuu kosk ladder :x


Kyllähän tuossa melko korkeissa lukemissa mennään, tosi villinä veikkauksena häittäsin ~500fg
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 3 2010 11:23pm
Quote (Szyo @ Sep 3 2010 10:24pm)
ehkä 20fg


NNu


Quote (CeePee @ Sep 3 2010 10:34pm)
Kyllähän tuossa melko korkeissa lukemissa mennään, tosi villinä veikkauksena häittäsin ~500fg


Ku tein topicin ni viides minuutis oli C/o 750
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 4 2010 01:27am
Quote (jsp_robe @ 4 Sep 2010 05:23)
NNu




Ku tein topicin ni viides minuutis oli C/o 750


tonnilla
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 4 2010 03:04am



Hintaa 10k?

EuScL

Quote (Swash @ 4 Sep 2010 12:05)
En tiiä mite fissuret tarvii fcr, postaa lld osastolle. Stattien puolesta ainaki makosa.


Juu, statit iha kivoja <3

This post was edited by kyny91 on Sep 4 2010 03:28am
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 4 2010 03:05am
Quote (kyny91 @ 4 Sep 2010 12:04)
http://i54.tinypic.com/2u7uhih.jpg


Hintaa 10k?

EuScL


En tiiä mite fissuret tarvii fcr, postaa lld osastolle. Stattien puolesta ainaki makosa.
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Sep 4 2010 03:06am
Quote (kyny91 @ 4 Sep 2010 12:04)
http://i54.tinypic.com/2u7uhih.jpg


Hintaa 10k?

EuScL


jep 10k :) ehkä 73 tohon päälle vielä
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 4 2010 03:34am
Quote (Szyo @ 4 Sep 2010 12:06)
jep 10k :) ehkä 73 tohon päälle vielä


Ainakin 15FG jo tulossa :P

saa nähä tarjooko joko muu enemmän ennen huomista inttiin menoa

This post was edited by kyny91 on Sep 4 2010 03:35am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 4 2010 07:28am
droppas tollaset aika paskan oloset bootsit, mut kelasin et jos niist lld pojat maksas jotain.. eli onko näil arvoa yhtään?


29lvl req
def 8
30frw
10fhr
3dex
7fres.


nii euscl
imo ne o arvottomat mut kysynpä kuitenki.

This post was edited by A2K on Sep 4 2010 07:33am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1226227228229230255Next
Add Reply New Topic New Poll