Quote (TheJoona @ 28 Jan 2014 18:52)
Wildstylezista ei ole muuta sanottavaa kun että aivan täysin vastenmieliset lastenlaulu setit livenä. Munas ittensä täydellisesti defqonissa ja qlimaxissa viime vuonna. Hyi.
"Jieeeer of summar!!!!111"

Yhdyn tähän aivan täysin.
Quote (TheJoona @ 28 Jan 2014 19:03)
Jumankeuta... täysin missattu minulta tämä.
Olis synttärit just tuolloin 21.3!

Pitäsköhä lähtee vähä hyppimään tuonne?
Tulet messiin ja tällä kertaa miitataan!