d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1225226227228229332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 28 2014 11:03am
Quote (Paroni @ Jan 18 2014 02:56pm)
Technoboy 21.3 @ club Venue
liput on jo ostettu!

http://www.youtube.com/watch?v=3bi0qbFBiYg


Jumankeuta... täysin missattu minulta tämä.

Olis synttärit just tuolloin 21.3! :)

Pitäsköhä lähtee vähä hyppimään tuonne?
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 28 2014 11:44am
Quote (TheJoona @ 28 Jan 2014 18:52)
Wildstylezista ei ole muuta sanottavaa kun että aivan täysin vastenmieliset lastenlaulu setit livenä. Munas ittensä täydellisesti defqonissa ja qlimaxissa viime vuonna. Hyi.


"Jieeeer of summar!!!!111" :D Yhdyn tähän aivan täysin.

Quote (TheJoona @ 28 Jan 2014 19:03)
Jumankeuta... täysin missattu minulta tämä.

Olis synttärit just tuolloin 21.3! :)

Pitäsköhä lähtee vähä hyppimään tuonne?


Tulet messiin ja tällä kertaa miitataan!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 28 2014 11:49am
Quote (CeePee @ 28 Jan 2014 18:46)
Kuulostaa kyllä melko NC tavaralta.


Jotain ne veikkailee tuol foorumeilla, et Basin (NC) tuottama tai myymä tsibale on. On tuo ihan jees, soi sillon joulukuussa hesassa.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 28 2014 12:27pm
Quote (Rocko @ Jan 28 2014 05:44pm)
"Jieeeer of summar!!!!111" :D Yhdyn tähän aivan täysin.



Tulet messiin ja tällä kertaa miitataan!


Tulen, jos saan jonkun ystävän mukaan täältä ajomatkoille yms.. :)

Tapaaminen lähes lukkoon lyöty! :)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 28 2014 01:03pm
Hihahehohaho Raw kicks, evil screeches. Lets go!

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 28 2014 02:04pm
HC:ta vähän peliin heittereille.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 28 2014 02:50pm
DefQon1 2013 bluray tulilla ja kyl tää G4H biisi vaan on niin TIMANGIA! FUCK YAAAAAAAAAAAAAA. Tän biisin julkasua odotettiin VAAN pari vuotta :D



This post was edited by Rocko on Jan 28 2014 02:51pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 28 2014 06:59pm
Parhaimpia uusia producereita. Kickien ja efektien kirjo eri biiseissä on rajaton. Vähän samaa olis voinu sanoo Atmozfearsista pari vuotta sitten. Seki iso nimi jo nyt :D



Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 29 2014 09:08am
GEMINI IS BÄK!!!!!!!!!!

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 29 2014 09:35am
Mitä jos teen näin, että postaan linkin josta löydätte kaiken tarpeellisen hardstylen ja hardcoren. :)

24/7 :)

http://radio.q-dance.com/
Go Back To Suomi Topic List
Prev1225226227228229332Next
Add Reply New Topic New Poll