Quote (Rumilus @ Jan 27 2014 08:58pm)
Summer Soundissa tänä vuonna Noisecontrollers ja Wildstylez
More to come... cant wait!

NC takia kannattaa mennä, tosin itse tuskin olen menossa..
Wildstylezista ei ole muuta sanottavaa kun että aivan täysin vastenmieliset lastenlaulu setit livenä. Munas ittensä täydellisesti defqonissa ja qlimaxissa viime vuonna. Hyi.