d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1224225226227228332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 25 2014 08:30am
SOM FUARKKING TRANCEEEEEEEEEEE BABYYYYYYYYY!!!! Jäppinet vaa pommittaa pelkäl hs:ällä tätä topiccii nykyää




This post was edited by Ankeli on Jan 25 2014 08:30am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 25 2014 09:23am
Vähä solaria ja kesää odotellessa :'))))

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 25 2014 11:35am
Jos tällä ei valu serotoniini ni sitten on aika täydentää varastoja : )

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 27 2014 02:06pm
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jan 27 2014 02:58pm
Summer Soundissa tänä vuonna Noisecontrollers ja Wildstylez

More to come... cant wait!

<3
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 27 2014 03:17pm
Quote (Rumilus @ 27 Jan 2014 23:58)
Summer Soundissa tänä vuonna Noisecontrollers ja Wildstylez

More to come... cant wait!

<3


Huomasin kans heti aamul et johan pomppas, vaik en nii kuuntelekkaa muutaku melodisia värssyjä ni ilomielin voi koska vaan tulla korvaa jonku hardwellin
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 27 2014 05:35pm
Quote (Rumilus @ 27 Jan 2014 22:58)
Summer Soundissa tänä vuonna Noisecontrollers ja Wildstylez

More to come... cant wait!

<3


Jaaaaaaaaahas. Sinne on sit mentävä.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jan 27 2014 05:44pm
Ihme jos ne yhtää enempää ottaa hardstyleä tonne, varmaan aika perus EDM-tyylistä settiä (no onko ylläri edes :p)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 28 2014 10:46am
Kuulostaa kyllä melko NC tavaralta.

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 28 2014 10:52am
Quote (Rumilus @ Jan 27 2014 08:58pm)
Summer Soundissa tänä vuonna Noisecontrollers ja Wildstylez

More to come... cant wait!

<3


NC takia kannattaa mennä, tosin itse tuskin olen menossa..

Wildstylezista ei ole muuta sanottavaa kun että aivan täysin vastenmieliset lastenlaulu setit livenä. Munas ittensä täydellisesti defqonissa ja qlimaxissa viime vuonna. Hyi.


Go Back To Suomi Topic List
Prev1224225226227228332Next
Add Reply New Topic New Poll