d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev1224225226227228255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Aug 23 2010 11:20am
Quote (epicfailinki @ 17 Aug 2009 20:10)
Diablo 2 on perseestä


edelleen tämä
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Aug 23 2010 11:24am
Quote (Napi @ Aug 23 2010 07:23pm)
Sanoo MikkoU, joka ei edes tiennyt että 24 isompaa maxium damagea ei spawnaa alle levelreq 50 jeweleihin.

Mitähän vanhempasi ovat tehneet väärin sinun kasvaessasi?


SANOO MIKKO JOKA LUULI ET KO CLASSICISSA MERC KUOLEE SILT MENEE KAMAT 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 23 2010 04:25pm
Paljokohan 270ED 28Str Beastil on arvoa? tehty BA
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 23 2010 04:26pm
Oon odottanu jo 5 sek eikä kukaa vastaa!!!

Edit: 15Sec jo menny vittu te ette tiä mistää mitää.

:'( <----------- Tuskan kyynel

This post was edited by Evest89 on Aug 23 2010 04:27pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 23 2010 04:27pm
Quote (Evest89 @ 24 Aug 2010 01:26)
Oon odottanu jo 5 sek eikä kukaa vastaa!!!

Edit: 15Sec jo menny vittu te ette tiä mistää mitää


spam reported. tuollasista tarvii arvoo kysyy ku voit selvittää ite minuutissa

This post was edited by Rzi on Aug 23 2010 04:28pm
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 23 2010 04:28pm
Quote (Rzi @ Aug 24 2010 01:27am)
spam reported


Ainaki huumorin tajua löytyy :)
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 23 2010 04:29pm
Quote (Evest89 @ 24 Aug 2010 01:25)
Paljokohan 270ED 28Str Beastil on arvoa? tehty BA


oisko 40-50
enempi arvoo 15ed base axen kaa kun max =385

/e: tää oli vaan ihan päästä heitetty, en oo nähny beasteja myynnis pitkää aikaa

This post was edited by Paroni on Aug 23 2010 04:29pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 23 2010 04:29pm
Quote (Evest89 @ 24 Aug 2010 01:28)
Ainaki huumorin tajua löytyy :)


Sitä löytyy, ja paljon
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 27 2010 12:49pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=47125101&f=54&o=0

Paljonkohan tosta paketista pyytäisin?
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 28 2010 04:13pm
Paljoko tälläisistä olettaisi saavan?
38ED -15Req jewel
36ED 8Dex jewel
Go Back To Suomi Topic List
Prev1224225226227228255Next
Add Reply New Topic New Poll