d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1223224225226227332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 24 2014 11:44am
Tätä ei voi muuta kun rakastaa!! ZATOX IS THE MOTHERFUCKING NUMBER ONE IN THE HARDSTYLE SCENE!!!! <3

Zatoxin ja Activatorin kickit raiskaa perseenreikää niin vitusti että huhhuh!!!! Nyt on nousukänäkicksit päällä!!!!!




This post was edited by TheJoona on Jan 24 2014 11:47am
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 24 2014 11:53am
Ja tästä, sanoisinko jopa tunteikas Technoboyn track.

Oli yks ekoja mihin ihastuin... <3

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 24 2014 12:05pm
Vihaajat vihatkoon

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 24 2014 12:35pm
Mut jäbäthän on asialinjalla. Jatketaan Tweekatweeka meiningil!

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 24 2014 01:07pm
Vitun legenda! Joshua come back :)

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 24 2014 03:16pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 24 2014 03:30pm
tuli tosta joonan kommentista mielee että sanokees rocko ceepe ja joona ja muutki hardstylen kuuntelijat niin ne biisit jotka ensimmäisenä kuulit tai painu mieleen ja josta stylen kuuntelu sitten alkoi!!

itellä oli:
technoboy - warmachine
blutonium boy - mama
showtek - colours of the harder style


noi oli ne ekat ja sitten hullaannuttiin!

:)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 24 2014 06:08pm
No NYT kaivellaan sitte!!! Hyvä idea, rumpali. Enneku ees postasin tän kävin läpi mun arkistoa. Voi veljet näitä on kuunneltu niiiiiiiiiiiiiiiiiiin vitusti sillon.

Tässä omaa sekalaista listaa niiltä ajoilta (2008-2009) kun tutustuin kyseiseen genreen. Feel free to make a playlist :D

UPDATE: Kelasin yli tunnin kaikkia biisejä nostalgiamielessä ja tulin siihen lopputulokseen, että mun tarttis eritellä näitä biisejä aamuun asti, jotta voisin ees jotenki antaa realistisen kuvan kaikista mahollisista "omista biiseistä". Vitut!

Kelatkaa Qlimaxit / DefQonit / Decibel DVD:t läpi vuosilta 05-08. Niitä katottiin, niitä fanitettiin, niitä kuunneltiin silllon ihan vitusti. Viis-kuus vuotta sitten ei olis voinu ees kuvitella, et MINÄ olisin ollu tommosessa tapahtumassa. Toisin kuitenkin kävi. Nyt se on uskonto!



Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 25 2014 02:39am
Quote (Rocko @ Jan 25 2014 12:08am)
No NYT kaivellaan sitte!!! Hyvä idea, rumpali. Enneku ees postasin tän kävin läpi mun arkistoa. Voi veljet näitä on kuunneltu niiiiiiiiiiiiiiiiiiin vitusti sillon.

Tässä omaa sekalaista listaa niiltä ajoilta (2008-2009) kun tutustuin kyseiseen genreen. Feel free to make a playlist :D

UPDATE: Kelasin yli tunnin kaikkia biisejä nostalgiamielessä ja tulin siihen lopputulokseen, että mun tarttis eritellä näitä biisejä aamuun asti, jotta voisin ees jotenki antaa realistisen kuvan kaikista mahollisista "omista biiseistä". Vitut!

Kelatkaa Qlimaxit / DefQonit / Decibel DVD:t läpi vuosilta 05-08. Niitä katottiin, niitä fanitettiin, niitä kuunneltiin silllon ihan vitusti. Viis-kuus vuotta sitten ei olis voinu ees kuvitella, et MINÄ olisin ollu tommosessa tapahtumassa. Toisin kuitenkin kävi. Nyt se on uskonto!

http://www.youtube.com/watch?v=5tTPObP41is


This.

Ite löysin hardstylen, katoin Headhunterzin pikku pätkää Qlimaxista vuodelta 2007, aivan maaginen, katsotuin youtube video minun osalta. Tajusin saman tien tämän videon jälkeen että"Tonne on pakko päästä saatana!" ja niinpä ollaan nyt käyty 6 Q-Dance eventtiä.

Nyt kippis ja kulaus! Darran poikanen pukkaa päälle, joten rommikola toimikoon lääkkeenä, ty. Ja hardstyle 4 evaaah!!!


http://www.youtube.com/watch?v=p9Lw0BkoXpI

This post was edited by TheJoona on Jan 25 2014 02:39am
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 25 2014 02:40am
Nyt flashbackina tuli mieleen että tämä oli aivan eka mihin rakastuin.

Go Back To Suomi Topic List
Prev1223224225226227332Next
Add Reply New Topic New Poll