Quote (Rocko @ Jan 22 2014 03:30pm)
Aika A2Records painotteinen pläjäys, mutta varmasti toimivaa rawstylee tulee. Endymion lisää vähän HC:ta settiin, niin homma on valmis. Audiofreqiä ei kannata missata. Se jäbä puskee aivan jäätävää settiä kokoajan ulos.
näin on näppylät.

Ja joo, Audiofreq näin Freaqshowssa NYE. Oli ihan vitun energinen show. se äijä riehu aivan perkeleesti siellä, kun ois hullua kuristanu

oli kyllä viihdyttävä esiintyminen! yks parhaista. Lähteekö joku Qapital?