d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1220221222223224332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 21 2014 05:35am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 21 2014 08:37am
Quote (TheJoona @ 20 Jan 2014 15:31)
joo näin se on, itse muutenkin pidän ns. Raw stylesta. G4H on ehdoton suosikki, mukaanlukien b-front, adaro, ran-d, radical redemption etc...


G4H muuten ok, mut ne ei julkase ikinä mitään (ainakaan säädyllisessä ajassa), koska pitävät itteään niin liveaktina eikä niiden piisejä saa nauhottaa noissa isoissa tapahtumissa. En sinänsä jaksa innostua niiden uusimmista biiseistä, koska tiiän, ettei niitä kuule mistään (muutaku livenä).
Kannattaa myös tsekata semmoset nimet kun Digital Punk (joka kuukausi uus Unleashed radioshow, parasta uusinta Rawstylee), Phuture Noize, Kronos (entinen Jajox), Deetox, Exit Mind, Thyron jne. Löytyyhän noita.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 21 2014 09:24am
Quote (Rocko @ Jan 21 2014 02:37pm)
G4H muuten ok, mut ne ei julkase ikinä mitään (ainakaan säädyllisessä ajassa), koska pitävät itteään niin liveaktina eikä niiden piisejä saa nauhottaa noissa isoissa tapahtumissa. En sinänsä jaksa innostua niiden uusimmista biiseistä, koska tiiän, ettei niitä kuule mistään (muutaku livenä).
Kannattaa myös tsekata semmoset nimet kun Digital Punk (joka kuukausi uus Unleashed radioshow, parasta uusinta Rawstylee), Phuture Noize, Kronos (entinen Jajox), Deetox, Exit Mind, Thyron jne. Löytyyhän noita.


Olen kyllä tietoinen kaikista noista. :) en oo kuunnellu muuta kun hardstylee n. 6 vuoden ajan.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 21 2014 09:28am
Quote (TheJoona @ 21 Jan 2014 17:24)
Olen kyllä tietoinen kaikista noista. :) en oo kuunnellu muuta kun hardstylee n. 6 vuoden ajan.


Hyvä herra te olette hieno mies.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 21 2014 12:44pm
Quote (Rocko @ Jan 21 2014 03:28pm)
Hyvä herra te olette hieno mies.


:D

kaikki hardstyle-genren jäsenet ovat mukavia, rentoja. en tiedä yhtäkään mulkkua.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 21 2014 12:58pm
Quote (TheJoona @ Jan 21 2014 09:44pm)
:D

kaikki hardstyle-genren jäsenet ovat mukavia, rentoja. en tiedä yhtäkään mulkkua.


:hug:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 21 2014 01:21pm
Quote (TheJoona @ 21 Jan 2014 20:44)
:D

kaikki hardstyle-genren jäsenet ovat mukavia, rentoja. en tiedä yhtäkään mulkkua.


Tuntuu kyllä olevan harvinaisen totta.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 21 2014 01:43pm
How bout less talk more music, eh? Keskiyöllä sataa uusia biisejä shoppeihin oikein urakalla. Sitä ennen voi fiilistellä vaikka Neilion Mash-uppia, jossa on lähes kaikki sen parhaat biisit. Alussa Hans Zimmerin Timestä tehty remix.

https://soundcloud.com/dj-the-musketeer/neilio-mash-2014
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 22 2014 09:17am
Tästä vähän Chain Reactionia :)





BTW, mitä mieltä Qapital line-upista? http://qapital.net/area-one/

Itselläni komeilee VIP-lippu tuonne. :)
Paras line-up mitä on koskaan ollu yhen yön tapahtumissa, imo.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 22 2014 09:30am
Quote (TheJoona @ 22 Jan 2014 17:17)
Tästä vähän Chain Reactionia :)

http://www.youtube.com/watch?v=LHD5D5SSKfo



BTW, mitä mieltä Qapital line-upista? http://qapital.net/area-one/

Itselläni komeilee VIP-lippu tuonne. :)
Paras line-up mitä on koskaan ollu yhen yön tapahtumissa, imo.


Aika A2Records painotteinen pläjäys, mutta varmasti toimivaa rawstylee tulee. Endymion lisää vähän HC:ta settiin, niin homma on valmis. Audiofreqiä ei kannata missata. Se jäbä puskee aivan jäätävää settiä kokoajan ulos.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1220221222223224332Next
Add Reply New Topic New Poll