Quote (TheJoona @ 20 Jan 2014 15:31)
joo näin se on, itse muutenkin pidän ns. Raw stylesta. G4H on ehdoton suosikki, mukaanlukien b-front, adaro, ran-d, radical redemption etc...
G4H muuten ok, mut ne ei julkase ikinä mitään (ainakaan säädyllisessä ajassa), koska pitävät itteään niin liveaktina eikä niiden piisejä saa nauhottaa noissa isoissa tapahtumissa. En sinänsä jaksa innostua niiden uusimmista biiseistä, koska tiiän, ettei niitä kuule mistään (muutaku livenä).
Kannattaa myös tsekata semmoset nimet kun Digital Punk (joka kuukausi uus Unleashed radioshow, parasta uusinta Rawstylee), Phuture Noize, Kronos (entinen Jajox), Deetox, Exit Mind, Thyron jne. Löytyyhän noita.