d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1219220221222223332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 18 2014 10:23pm
Quote (Rocko @ 19 Jan 2014 07:21)
Kyllä tätä musiikkia ihan ilman huumeitakin kuunnellaan... Stereotypiat -.-

nohnoh, ei noinkaan pidä suhtautua !
itsehän en mitään tuputtajatyyppiä oo, et vissi oo mihkää tolase koskenu ?
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 19 2014 06:33am
Kokeiltu on vähän liikaakin. Ei todellakaan sovi mulle.

Asiaan: Frontlinerin uusin. Showtek vaikutteilla mennään :)


Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 19 2014 10:55am
Quote (Napi @ 19 Jan 2014 06:23)
nohnoh, ei noinkaan pidä suhtautua !
itsehän en mitään tuputtajatyyppiä oo, et vissi oo mihkää tolase koskenu ?


Ite en mitään pillereitä popsi enkä koskaan tulekaan popsimaan, jokanen tykkää musiikista omalla tavallaan.

Itellä menee raskas basso ja melodiat, sen vuoks esim. kaikki konemusa ja myös melodic deathmetal menee, vähän samantyyppisiä jos ajattelee.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 19 2014 02:05pm
Gammeria välistä


This post was edited by Paroni on Jan 19 2014 02:06pm
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 19 2014 02:20pm
Quote (Rocko @ Jan 19 2014 12:33pm)
Kokeiltu on vähän liikaakin. Ei todellakaan sovi mulle.

Asiaan: Frontlinerin uusin. Showtek vaikutteilla mennään :)

http://www.youtube.com/watch?v=KqKP8FN71cI


petyin kyllä erittäin pahasti tähän. Frontliner on ollu aina hyvä, livenä perkeleen hyviä settejä vetää ja oon aina arvostanu kovasti, mutta nyt meni kyllä pieleen.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 19 2014 02:35pm
Quote (TheJoona @ 19 Jan 2014 22:20)
petyin kyllä erittäin pahasti tähän. Frontliner on ollu aina hyvä, livenä perkeleen hyviä settejä vetää ja oon aina arvostanu kovasti, mutta nyt meni kyllä pieleen.


Mjoo onhan nuo suuret nimet menny kovaa vauhtia alaspäin. Headhunterzia viitti ees kuunnella enää, kun se julkasee jotain diipadaapa ft Krewella paskaa, vaikka sillä on julkasematta mm vuodelta 2012 Now is the Time. Wildstylezin uus biisi Straightforward on nimensäveronen tyhjä arpa. Liikaa keikkailua ja liian vähän aikaa paneutua biiseihin. Brennan Heartin uus "levy" (5 uutta biisii tais olla, muut täytepaskaa) oli aika surkuhupaisa kans. Onneks on muita artisteja, ketkä edelleen tekee hyvää uutta shittii.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 19 2014 05:01pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 20 2014 06:03am
Jummijammi kannattaapi ottaa kirjainmerkkeihin nämä veljet!! Kovaa settiä tulossa.



This post was edited by Rocko on Jan 20 2014 06:05am
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Jan 20 2014 07:31am
Quote (Rocko @ Jan 19 2014 08:35pm)
Mjoo onhan nuo suuret nimet menny kovaa vauhtia alaspäin. Headhunterzia viitti ees kuunnella enää, kun se julkasee jotain diipadaapa ft Krewella paskaa, vaikka sillä on julkasematta mm vuodelta 2012 Now is the Time. Wildstylezin uus biisi Straightforward on nimensäveronen tyhjä arpa. Liikaa keikkailua ja liian vähän aikaa paneutua biiseihin. Brennan Heartin uus "levy" (5 uutta biisii tais olla, muut täytepaskaa) oli aika surkuhupaisa kans. Onneks on muita artisteja, ketkä edelleen tekee hyvää uutta shittii.


joo näin se on, itse muutenkin pidän ns. Raw stylesta. G4H on ehdoton suosikki, mukaanlukien b-front, adaro, ran-d, radical redemption etc...
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jan 20 2014 11:47pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1219220221222223332Next
Add Reply New Topic New Poll