Quote (Rocko @ Jan 19 2014 08:35pm)
Mjoo onhan nuo suuret nimet menny kovaa vauhtia alaspäin. Headhunterzia viitti ees kuunnella enää, kun se julkasee jotain diipadaapa ft Krewella paskaa, vaikka sillä on julkasematta mm vuodelta 2012 Now is the Time. Wildstylezin uus biisi Straightforward on nimensäveronen tyhjä arpa. Liikaa keikkailua ja liian vähän aikaa paneutua biiseihin. Brennan Heartin uus "levy" (5 uutta biisii tais olla, muut täytepaskaa) oli aika surkuhupaisa kans. Onneks on muita artisteja, ketkä edelleen tekee hyvää uutta shittii.
joo näin se on, itse muutenkin pidän ns. Raw stylesta. G4H on ehdoton suosikki, mukaanlukien b-front, adaro, ran-d, radical redemption etc...