Quote (MukavaSamu @ 13 Jun 2012 12:20)
itekkin haluisin alottaa, mutta ihan sama miten kauan lepään tota oikeeta olkapäätä, se tulee aina iha randomisti
nii vitun kipeeks et joutuu hammasta pureen. taas tein perus heräämispunnerrukset, nyt tuntu et olis vähä revenny jotai ja
sellanen vittumainen polte. sit ku painaa kädellä tosta kohtaa ni tuntuu vitun kylmältä.
Ei tolle juuri mitää voi tehä ku lääkäritkää tiiä paskanvittua. on otettu rönkteniä, ultraa ja muuta. ei vaan
parane koskaan.
oli tossa joku 1kk ainakin ku ei ollu mitää kipua, sit viitoin kaverille et mennään tonne, ei sinne ja sit joutuki pidättelee itkua ku tuntu
niin saatanan pahalta.
kokeile hommata sellane kuminauha (joo tiiä, ei kuulosta kovin miehekkäälle) ja sillä reenaat päivittäin sen kivun ympäril olevia lihaksia et ne alkaa tukemaan sitä. mulla saatiin paikaltaan lapaluuhun hypänny olkapää kuntoon
