d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1212223242529Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 13 2012 05:23am
Quote (MukavaSamu @ Jun 13 2012 11:20am)
itekkin haluisin alottaa, mutta ihan sama miten kauan lepään tota oikeeta olkapäätä, se tulee aina iha randomisti
nii vitun kipeeks et joutuu hammasta pureen. taas tein perus heräämispunnerrukset, nyt tuntu et olis vähä revenny jotai ja
sellanen vittumainen polte. sit ku painaa kädellä tosta kohtaa ni tuntuu vitun kylmältä.

Ei tolle juuri mitää voi tehä ku lääkäritkää tiiä paskanvittua. on otettu rönkteniä, ultraa ja muuta. ei vaan
parane koskaan.

oli tossa joku 1kk ainakin ku ei ollu mitää kipua, sit viitoin kaverille et mennään tonne, ei sinne ja sit joutuki pidättelee itkua ku tuntu
niin saatanan pahalta.


tuskin ainakaan rasituksesta menny XD
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 14 2012 04:26pm
Quote (MukavaSamu @ 13 Jun 2012 12:20)
itekkin haluisin alottaa, mutta ihan sama miten kauan lepään tota oikeeta olkapäätä, se tulee aina iha randomisti
nii vitun kipeeks et joutuu hammasta pureen. taas tein perus heräämispunnerrukset, nyt tuntu et olis vähä revenny jotai ja
sellanen vittumainen polte. sit ku painaa kädellä tosta kohtaa ni tuntuu vitun kylmältä.

Ei tolle juuri mitää voi tehä ku lääkäritkää tiiä paskanvittua. on otettu rönkteniä, ultraa ja muuta. ei vaan
parane koskaan.

oli tossa joku 1kk ainakin ku ei ollu mitää kipua, sit viitoin kaverille et mennään tonne, ei sinne ja sit joutuki pidättelee itkua ku tuntu
niin saatanan pahalta.


kokeile hommata sellane kuminauha (joo tiiä, ei kuulosta kovin miehekkäälle) ja sillä reenaat päivittäin sen kivun ympäril olevia lihaksia et ne alkaa tukemaan sitä. mulla saatiin paikaltaan lapaluuhun hypänny olkapää kuntoon ;)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 14 2012 07:05pm
Quote (sipuli @ Jun 13 2012 12:23pm)
tuskin ainakaan rasituksesta menny XD


kaljapulloo kurottaessa tullu urheiluvamma.

Quote (A2K @ Jun 14 2012 11:26pm)
kokeile hommata sellane kuminauha (joo tiiä, ei kuulosta kovin miehekkäälle) ja sillä reenaat päivittäin sen kivun ympäril olevia lihaksia et ne alkaa tukemaan sitä. mulla saatiin paikaltaan lapaluuhun hypänny olkapää kuntoon ;)


Joo tiiän kyl mitä tarkotat. Täytyy joskus hommata sellane ja kattoo jos olis jotai apua.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 14 2012 09:53pm
Quote (MukavaSamu @ 15 Jun 2012 04:05)
kaljapulloo kurottaessa tullu urheiluvamma.



Joo tiiän kyl mitä tarkotat. Täytyy joskus hommata sellane ja kattoo jos olis jotai apua.


itel autto. hidasta oli, ja ärsytti nykiä sitä neonväristä vempulaa, mut kyl se näin myöhemmin tuntuu olleen iha hyvä. vähä aristaa viel ku tekee isoja liikkeitä isoilla painoilla.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 15 2012 02:21am
Mahtaa nää punttihommat taas ensviikon alussa sujuu, kun takana viikko kuumetta ja nyt ku oon just parantunu ni lähtö provinssirockkiin ja 2-3 päivän ränni :D
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 24 2012 04:33pm
dieetannu 95kg-81,1kg ny kevään aikana, vielä 80 ku alittas nii voi ilolla käydä pihdeil mittauttaa rasvat ja sit alkaa taas bulkkaa todella pitkästä aikaa, yli 1kk bulkkia ollu viimeks joku 2v sitte

This post was edited by Lakana on Jun 24 2012 04:34pm
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Jun 29 2012 12:25am
Mitään hyviä/halpoja kuntosaleja helsinki/espoo alueella? Viikon visiitti siellä eikä kehtais jättää treenejä välistä. :)
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jun 29 2012 04:39am
Quote (Spurgu @ Jun 29 2012 08:25am)
Mitään hyviä/halpoja kuntosaleja helsinki/espoo alueella? Viikon visiitti siellä eikä kehtais jättää treenejä välistä. :)


mikä vaan kaupungin sali.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 29 2012 05:03am
Quote (Spurgu @ 29 Jun 2012 09:25)
Mitään hyviä/halpoja kuntosaleja helsinki/espoo alueella? Viikon visiitti siellä eikä kehtais jättää treenejä välistä. :)

Tapiolan keskustas (hyvien liikenneyhteyksien varrella) Espoossa on sellane pommisuoja mis on ihan ok kaupungin sali. Mut onhan noita muitaki toki, joten varmaa fiksuinta vaa netistä tsiigaa mikä on sijainnillisesti sopivin.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 29 2012 05:09am
teen niin raskasta työtä atm että ei tartte salilla käydä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1212223242529Next
Add Reply New Topic New Poll