d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev1212223242528Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 900
Joined: Jul 29 2007
Gold: 149.55
Oct 20 2011 11:08am
Siivet uuniin
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Oct 21 2011 09:52am
Quote (karhuherra @ 20 Oct 2011 19:08)
Siivet uuniin


????
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Oct 21 2011 09:59am
koht o valkosibaliperunat rdy om nom nom
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Oct 21 2011 10:10am
uunilenkkiä söin

hk-sininen ja siivuja juustoa välissä
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 21 2011 10:16am
Vihreä, oranssi, harmaa ja ruskee.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Oct 26 2011 06:07am


naudan sisäfilettä + jotain kastiketta
perunoita viipaloituna uunipellille + öljyä ja mausteita
kanapihvi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 26 2011 06:08am
Quote (peterpants @ 26 Oct 2011 15:07)
http://dl.dropbox.com/u/18943509/temp/IMAG0034.jpg

naudan sisäfilettä + jotain kastiketta
perunoita viipaloituna uunipellille + öljyä ja mausteita
kanapihvi


lihaa vaikka kahdelle mutta missä kasvikset
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Oct 26 2011 06:09am
Quote (peterpants @ 26 Oct 2011 15:07)
http://dl.dropbox.com/u/18943509/temp/IMAG0034.jpg

naudan sisäfilettä + jotain kastiketta
perunoita viipaloituna uunipellille + öljyä ja mausteita
kanapihvi


:drool:
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Oct 26 2011 06:24am
En ole syönyt tänään mitään.

mitään :evil:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 26 2011 06:25am
:angry:

Pitääpä lähteä ruokalan suuntaan. Oon töissä joten ei pitäs kattoa näitä topickeja. Mun päivä ruoka o cola rockstar ja sämpylä. :cry:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1212223242528Next
Add Reply New Topic New Poll