Quote (CeePee @ 18 Jan 2014 20:07)
Nyt oli kyllä mainio kipale
Eri mieltä. Technoboyn & Tuneboyn uusimmat aivan täyttä paskaa. 2013 releaset Skinner, Tarantula, Contrast, Nakonga oli kaikki samoilla sampleillä tehtyjä tylsiä rallatuksia. Samaa sarjaa edustaa tääkin. Uus kickikin meni hukkaan tohon paskaan biisiin.