Quote (MikkoU @ 30 Jul 2010 17:40)
mis sun mopon kilpi on?
ja on kyl aika hyvä, kaipais kyl ehkä repl mut on toiki iha kivan arvokas
matiasssksen vanhalta mulelta.. en oo botannu aikoihi
Quote (MikkoU @ 30 Jul 2010 17:49)
wat
et ymmärrä?
This post was edited by Kapa on Jul 30 2010 08:54am