d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev1216217218219220255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 27 2010 09:41am
Quote (ninza @ Jul 27 2010 05:06pm)
http://a.yfrog.com/img251/4807/3z.jpg

akara vai jsp?


Vaikee keksii mil buildille tää ois hyödylline :F
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jul 27 2010 09:53am
Quote (kerpele @ 27 Jul 2010 18:41)
Vaikee keksii mil buildille tää ois hyödylline :F


yep

shako >
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 27 2010 09:55am
Quote (kerpele @ 27 Jul 2010 15:41)
Vaikee keksii mil buildille tää ois hyödylline :F


jos 2sox ni ehk foherillle EHK en kyl silti laittais XD
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 27 2010 10:20am
Quote (ninza @ Jul 27 2010 03:06pm)
http://a.yfrog.com/img251/4807/3z.jpg

akara vai jsp?


tohon tulee kai larzukilta 2 sox , tai ainaki 3/20 circletteihin tulee.

Jsp ofc.

Ja pvm sankareille : tollasia käytetää esim HvHssa


3 pc 100 life 2 socks | 200+ fg @nl , Diadem nostaa kans arvoo.

This post was edited by jsp_robe on Jul 27 2010 10:22am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 27 2010 10:22am
Quote (epicfailinki @ 27 Jul 2010 18:09)
akara vai jsp postit tänne:
http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=170


wrong
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 27 2010 10:36am
Quote (PMS @ Jul 27 2010 05:55pm)
jos 2sox ni ehk foherillle EHK en kyl silti laittais XD


kyl griffon > all fohil
Member
Posts: 1,410
Joined: Mar 14 2007
Gold: 6.00
Jul 27 2010 12:51pm
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Jul 27 2010 12:57pm
Quote (Terrahoming @ 27 Jul 2010 20:51)


tuhansittain euroja
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 27 2010 01:07pm
Quote (ninza @ Jul 27 2010 03:06pm)
http://a.yfrog.com/img251/4807/3z.jpg

akara vai jsp?


Missä lukee deekaksäntee kolmepisteyksi.

?!

Member
Posts: 8,428
Joined: Dec 27 2009
Gold: 1.50
Jul 27 2010 01:14pm
Quote (Rumilus @ Jul 27 2010 09:07pm)
Missä lukee deekaksäntee kolmepisteyksi.

?!


oO mikä se semmonen on emmä bottaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1216217218219220255Next
Add Reply New Topic New Poll