Quote (Rocko @ 24 Dec 2013 03:09)
Vittu hyvää joulua!!!!!!!!!!!!!!! PARAS biisi Pitcheriltä pariin vuoteen. Tohon vielä B-Frontin tai Toneshifterzin kicki, niin siinä olis vuoden biisi. Jo nyt toi on vähintään tän vuoden top3 kamaa. Huikee rawstyle pläjäys näin jouluks. Aivan mahtavaaaaaa. Made my day.
np: The Pitcher - The Candyman
http://www.youtube.com/watch?v=x78uzU7w-UAKylmät väreet build-upissa D: