d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1213214215216217332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 22 2013 07:38pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 23 2013 12:25pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 23 2013 02:25pm


This post was edited by BebebBurns on Dec 23 2013 02:25pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Dec 23 2013 07:09pm
Vittu hyvää joulua!!!!!!!!!!!!!!! PARAS biisi Pitcheriltä pariin vuoteen. Tohon vielä B-Frontin tai Toneshifterzin kicki, niin siinä olis vuoden biisi. Jo nyt toi on vähintään tän vuoden top3 kamaa. Huikee rawstyle pläjäys näin jouluks. Aivan mahtavaaaaaa. Made my day.

np: The Pitcher - The Candyman

http://www.youtube.com/watch?v=x78uzU7w-UA
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 24 2013 07:32am
Quote (Rocko @ 24 Dec 2013 03:09)
Vittu hyvää joulua!!!!!!!!!!!!!!! PARAS biisi Pitcheriltä pariin vuoteen. Tohon vielä B-Frontin tai Toneshifterzin kicki, niin siinä olis vuoden biisi. Jo nyt toi on vähintään tän vuoden top3 kamaa. Huikee rawstyle pläjäys näin jouluks. Aivan mahtavaaaaaa. Made my day.

np: The Pitcher - The Candyman

http://www.youtube.com/watch?v=x78uzU7w-UA


Kylmät väreet build-upissa D:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 24 2013 07:33am
Pistetääs toisenlainen candyman peliin

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Dec 25 2013 05:13pm
DOMINATORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

np: The Supreme Team - Carnival Of Doom

http://www.youtube.com/watch?v=6DtLfX1aQdY
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 26 2013 05:27am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 26 2013 05:28am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 26 2013 02:58pm
Coonelta ilmasta

Go Back To Suomi Topic List
Prev1213214215216217332Next
Add Reply New Topic New Poll