☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev
1
211
212
213
214
215
332
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 70697
Replies: 3310
Track Topic
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#2121
Dec 9 2013 01:39pm
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#2122
Dec 9 2013 01:41pm
Quote (TheJoona @ 6 Dec 2013 13:02)
aika kehnot beissit
Do you even sub bro, enemmän tuo on kyllä melodiaan päin ku perus HS bassotjytyä.
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2123
Dec 12 2013 07:00am
Huikeet vokat, kotimaista
np: Hardstyle Mafia ft. Yuna-X - Follow Me
http://www.youtube.com/watch?v=t3N4MqQUVQk
Radiorallatus, iskee kyl
np: D-Block & S-te-Fan - Built this City
http://www.youtube.com/watch?v=PfD1qXCi8K4
Rawstyle.
np: DJ Thera - The Ocean
http://www.youtube.com/watch?v=IkOyTqkpTmE
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#2124
Dec 12 2013 07:53am
TheJoona
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold
:
16,453.00
#2125
Dec 12 2013 08:12am
Quote (Rocko @ Nov 24 2013 02:01am)
Haha ei vitun Q-Dance ja teidän "ekslusiiviset setit joita ei voi soittaa radiossa" :D:D:D:DD
Olisit ollut paikan päällä reivaamassa, kuten itse olin, niin ei tarvitsisi itkeä täällä.
TheJoona
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold
:
16,453.00
#2126
Dec 12 2013 10:15am
Raaaaw
B-Front
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#2127
Dec 12 2013 10:29am
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#2128
Dec 12 2013 12:25pm
Quote (TheJoona @ 12 Dec 2013 16:12)
Olisit ollut paikan päällä reivaamassa, kuten itse olin, niin ei tarvitsisi itkeä täällä.
Joka kerta G4H ja sit ne mutee viel semmosten biisien kohdalta, jotka on jo soinu jossain youtube podcastissa / radiossa paljon tota aikasemmin
Tämän takia en tajua.
TheJoona
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold
:
16,453.00
#2129
Dec 12 2013 12:31pm
Quote (Rocko @ Dec 12 2013 06:25pm)
Joka kerta G4H ja sit ne mutee viel semmosten biisien kohdalta, jotka on jo soinu jossain youtube podcastissa / radiossa paljon tota aikasemmin
Tämän takia en tajua.
mm.. Noh, ens kesänä defqon?
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#2130
Dec 12 2013 04:00pm
Screechit kunnossa
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
211
212
213
214
215
332
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact