d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1210211212213214458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 16 2013 08:28am
Quote (Napi @ 16 Jan 2013 17:04)
[http://i47.tinypic.com/2btycm.jpg
tässä pääsyy syrjäytymiseen, itsemurhiin ja päihdeongelmiin kotimaassamme, tarkoitan kelaa


hahahah vittu mitä ininää :DDD PAHOINVOINTIVALTIO, PAHOINVOINTIVALTIO, PAHOINVOINTIVALTIO!!! :D

Tottakai pitää tehdä ilmoitus, jos saa kelalta säännöllistä tukea, ja on lähdössä ulkomaille. Miten säkki pitää olla. Eihän kysymys nyt oo vapaasta liikkumisesta, vaan siitä että kela antaa ilmasta rahaa.

Olin just loppuvuodesta itekki 3kk Kreikassa töissä. Ilmotin kelaan että lähen ulkomaille töihin. Sit sielt soitettii ja kysyttii et mihin, sanoin et kreikkaan, ja homma ok. Palattuani soitin ja ilmotin palanneeni. Homma ok. Puheluiden kesto yhteensä alle minuutti. Ois toiki kaveri päässy pikkuse vähemmällä, ku olis lukenu ne ehdot sillon kun se tuki on sille myönnetty. "Olisiko pitänyt tietää, että olen ilmoitusvelvollinen?" - no tottakai olis, sehän lukee niissä papereissa joissa kerrotaan että tuki on myönnetty.

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2013 08:32am
Quote (SekavaSamu @ 16 Jan 2013 17:17)
Ollaan hei hyvinvointivaltiossa. miten vitussa tollasta ees voi tapahtua :DDD 
en tiä pitäskö itkee vai nauraa vai mitä pitäs tehä, mutta hassuks menee meininki. kai sitä kohta
pitää alkaa duunipaikallakin ilmottaan pidetyt rööki- ja paskatauot :D

ja varmaa et mitä merkkiä poltit ja monetko hatsit vedit.

mutsin kaveri sai kirjeen kelasta, jossa sanottiin ettei sillä ole oikeutta sairausrahaan, koska se tienaa liian vähän.
tollasia päätöksiä ku tulee ja oot vaikeesti masentunu ni se viinapullo, huumeet tai 9mm burana alkaa vaikuttamaan hyviltä vaihtoehdoilta.
mut eivätpä parempiosaiset tiedä ( koska ei oo fygest kii / porukat aina jeesiny vastaavis tilanteis ) ja sit sössöttävät miten täällä saa kaiken ilmasiks tekemättä mitään

This post was edited by Napi on Jan 16 2013 08:35am
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 16 2013 09:35am
Quote (Napi @ 16 Jan 2013 16:04)
[http://i47.tinypic.com/2btycm.jpg
tässä pääsyy syrjäytymiseen, itsemurhiin ja päihdeongelmiin kotimaassamme, tarkoitan kelaa


Perus settii. Eri asia jos oisit neekeri, somaali tai manne ja olet saanut suomen kansalaisuuden ni ei tollasta probleemaa tulis.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 16 2013 01:08pm
ei mulla oo ollu virastoje kaa mitii ongelmii, tosin oon aina tajunnu ilmottaa jos jtn ilmotettavaa on
oon saanu jopa palvelun iha omal äidinkielelläniki :D

Quote (soppamies @ Jan 16 2013 06:35pm)
Perus settii. Eri asia jos oisit neekeri, somaali tai manne ja olet saanut suomen kansalaisuuden ni ei tollasta probleemaa tulis.


sä oot kyl iha kujalla
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 20 2013 09:41am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 20 2013 09:47am
Quote (BebebBurns @ Jan 20 2013 04:41pm)
http://www.youtube.com/watch?v=h4BUac_yVhU


jooh oli aika onnekas toi kaveri jos oikeesti ase jumitti tossa. tai oli unohtanu ladata.
toisaalta kyseessä voi olla mediatemppu.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 20 2013 10:02am
Quote (SekavaSamu @ Jan 20 2013 05:47pm)
jooh oli aika onnekas toi kaveri jos oikeesti ase jumitti tossa. tai oli unohtanu ladata.
toisaalta kyseessä voi olla mediatemppu.


kummalta puolelta mediatemppu? loppuvideon perusteella ei ainakaan poliitikon.

This post was edited by BebebBurns on Jan 20 2013 10:02am
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Jan 20 2013 03:34pm
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 20 2013 05:22pm
Quote (Gastly @ 16 Jan 2013 21:08)
sä oot kyl iha kujalla


homo haavisto on paras :D ja sivari :D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 20 2013 06:28pm
Quote (soppamies @ Jan 21 2013 02:22am)
homo haavisto on paras :D ja sivari :D


hämmästyttävää politiikantajua ja nokkelaa kommentointia
:bonk:

This post was edited by Gastly on Jan 20 2013 06:28pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1210211212213214458Next
Add Reply New Topic New Poll