Quote (Napi @ 16 Jan 2013 17:04)
[http://i47.tinypic.com/2btycm.jpg
tässä pääsyy syrjäytymiseen, itsemurhiin ja päihdeongelmiin kotimaassamme, tarkoitan kelaa
hahahah vittu mitä ininää :DDD PAHOINVOINTIVALTIO, PAHOINVOINTIVALTIO, PAHOINVOINTIVALTIO!!!

Tottakai pitää tehdä ilmoitus, jos saa kelalta säännöllistä tukea, ja on lähdössä ulkomaille. Miten säkki pitää olla. Eihän kysymys nyt oo vapaasta liikkumisesta, vaan siitä että kela antaa ilmasta rahaa.
Olin just loppuvuodesta itekki 3kk Kreikassa töissä. Ilmotin kelaan että lähen ulkomaille töihin. Sit sielt soitettii ja kysyttii et mihin, sanoin et kreikkaan, ja homma ok. Palattuani soitin ja ilmotin palanneeni. Homma ok. Puheluiden kesto yhteensä alle minuutti. Ois toiki kaveri päässy pikkuse vähemmällä, ku olis lukenu ne ehdot sillon kun se tuki on sille myönnetty. "Olisiko pitänyt tietää, että olen ilmoitusvelvollinen?" - no tottakai olis, sehän lukee niissä papereissa joissa kerrotaan että tuki on myönnetty.