Quote (Napi @ Jan 16 2013 03:04pm)
[http://i47.tinypic.com/2btycm.jpg
tässä pääsyy syrjäytymiseen, itsemurhiin ja päihdeongelmiin kotimaassamme, tarkoitan kelaa
Ollaan hei hyvinvointivaltiossa. miten vitussa tollasta ees voi tapahtua :DDD
en tiä pitäskö itkee vai nauraa vai mitä pitäs tehä, mutta hassuks menee meininki. kai sitä kohta
pitää alkaa duunipaikallakin ilmottaan pidetyt rööki- ja paskatauot
