Quote (OjjiLol @ 16 Aug 2012 19:35)
numpadin entteristä menee 3rd person, jos serverillä päällä..
toisella näytöllä kannattaa olla kartta auki
hiirenrullasta tulee kaikki valikot auki,
tapa kaikki aseistetut pelaajat on sight, muuten saat ite kuulan kalloon
elektrossa/chernossa ja NW Airfieldillä on aina sniperi jossain kukkulalla, harjottele zigzagia
zombit eksytetää juoksemalla talojen läpi, aidan taakse ja puiden läpi, line of sight
isommat aseet aggrottaa zombit kauempaa, ja antaa sun sijainnin toisille pelaajille, jos on paljon porukkaa serverillä
http://i.imgur.com/ntfgw.jpg siit näkyy aseiden statsit
http://dayzdb.com/map tosta näkyy mitä kannattaa loottia
ja mikki on tietysti pakollinen, jos ei yksin pelaa
niijoo ja alt on kans pakollinen nappula, pystyt pyörittelee päätäs samalla ku juokset
Quote (Rocko @ 16 Aug 2012 21:56)
niinku oj sano, harjottele liikkumista ja tutkiskele miten zombit reagoi ääniin, näköhavaintoihin jne.
liiku mieluiten pusikoissa ja kun on pakko mennä kaupunkiin niin mene kyykyssä / maassa ja mahdollisimman sekalaista reittiä, että jos joku tähtäilee sua jossain niin ei ainakaan saa helppoa tappoa.
alussa juokset joko chernoon / elektroon / balotaan, loottaat nopeesti kaiken mitä löytyy ja lähet vittuun sieltä.
yritä löytää tulitikut, puukon, kirveen ja vesipullo niin sun ei enää periaatteessa tartte käydä isoissa kaupungeissa hakemassa ruokaa / juomaa.
kato kartasta semmosia ku "deer stand". niitä on metsien / aukeiden alueiden reunustoilla ja niistä voi löytää hyviä aseita, selviytymistarvikkeita etc.
ei kannata ampua zombeja jos ei ole pakko. monta kertaa lähteny pelaaja varjostaan mua kun oon vähän "räiskiny" jossain pikkukylässä...
jos ja kun pääset hengissä sisämaahan käy kaikki isot pellot läpi. saatat löytää helikopterin. sieltä löydät parasta kamaa mitä pelissä voi löytää.
mitäs muuta... kaverin kanssa on aina kivempaa ja usein huomannu, että tietyissä tilanteissa yltiöpäinen räiskiminen ja meluaminen toimii hyvänä pelotteena eikä kukaan ainakaan tule lähelle (ellei sitten ole super pker huippukamoilla tai joku toinen peliporukka vastassa).
semmosta.
Quote (BloodStream @ 16 Aug 2012 23:16)
Pelaa Arma 2 boot camp / training läpi ennenkuin alotat DayZ. Säästät paljon hermoja.
Oolrait, kiitti näistä.

Katotaa miten käy.