d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1202122232441Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 16 2012 02:16pm
Quote (Rupsu @ 16 Aug 2012 18:17)
Huomenna ostan uuden koneen, niin pääsee kunnolla pelailemaan. Antakaa jotai alottelijavinkkejä.


Pelaa Arma 2 boot camp / training läpi ennenkuin alotat DayZ. Säästät paljon hermoja.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 16 2012 02:16pm
Quote (EasyCoolWin @ 16 Aug 2012 23:09)
Joku näkymätön äijä ampu mua metristä ja nytten on joku loputon hourglass, ei voi respawnaa/restarttaa, servun vaihto ei auta ja verenvuoto loppu 1300~  :/ 
http://www.youtube.com/watch?v=EzgGTTtR0kc


~Forever a limbo~  :cry:


Mod teamiin ei voi ottaa yhteyttä kun sivua selaa n. 3000 tyyppiä kokoajan ja sivu on tukossa :c


No jos tiiät mis oot niin joku täältä voi tulla tappaa sut loppuun.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2012 02:33pm
Quote (Saimoz @ Aug 16 2012 08:16pm)
No jos tiiät mis oot niin joku täältä voi tulla tappaa sut loppuun.


Otmelin rannikolla, oudointahan tossa oli siis että toinenki meidän ''partysta'' tapettiin ja se spawnas ilman flashlightia,bandagee ja painkilleriä.

Kuoltiin pari km Stary Soborista, tuli ''You are now dead'' message, tein uuden tyypin ja se oli spawnannu Otmelin rannikolle.

Trollaavat hakkerit :<

Server on FI22

Server ip: 212.16.110.151
Port : 2302

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 16 2012 02:34pm
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 16 2012 04:04pm
Quote (EasyCoolWin @ 16 Aug 2012 22:33)
Otmelin rannikolla, oudointahan tossa oli siis että toinenki meidän ''partysta'' tapettiin ja se spawnas ilman flashlightia,bandagee ja painkilleriä.

Kuoltiin pari km Stary Soborista, tuli ''You are now dead'' message, tein uuden tyypin ja se oli spawnannu Otmelin rannikolle.

Trollaavat hakkerit :<

Server on FI22

Server ip: 212.16.110.151
Port : 2302


Liitys US263, 199.116.113.82:2350 niin katotaan mitä voidaan tehdä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2012 04:09pm
Quote (BloodStream @ Aug 16 2012 10:04pm)
Liitys US263, 199.116.113.82:2350 niin katotaan mitä voidaan tehdä


Mod teami resettas näköjään mun characterin... Kiitoksia kumminkin :3
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 16 2012 10:48pm
Quote (OjjiLol @ 16 Aug 2012 19:35)
numpadin entteristä menee 3rd person, jos serverillä päällä..
toisella näytöllä kannattaa olla kartta auki
hiirenrullasta tulee kaikki valikot auki,
tapa kaikki aseistetut pelaajat on sight, muuten saat ite kuulan kalloon
elektrossa/chernossa ja NW Airfieldillä on aina sniperi jossain kukkulalla, harjottele zigzagia
zombit eksytetää juoksemalla talojen läpi, aidan taakse ja puiden läpi, line of sight
isommat aseet aggrottaa zombit kauempaa, ja antaa sun sijainnin toisille pelaajille, jos on paljon porukkaa serverillä
http://i.imgur.com/ntfgw.jpg siit näkyy aseiden statsit
http://dayzdb.com/map tosta näkyy mitä kannattaa loottia

ja mikki on tietysti pakollinen, jos ei yksin pelaa
niijoo ja alt on kans pakollinen nappula, pystyt pyörittelee päätäs samalla ku juokset


Quote (Rocko @ 16 Aug 2012 21:56)
niinku oj sano, harjottele liikkumista ja tutkiskele miten zombit reagoi ääniin, näköhavaintoihin jne.
liiku mieluiten pusikoissa ja kun on pakko mennä kaupunkiin niin mene kyykyssä / maassa ja mahdollisimman sekalaista reittiä, että jos joku tähtäilee sua jossain niin ei ainakaan saa helppoa tappoa.
alussa juokset joko chernoon / elektroon / balotaan, loottaat nopeesti kaiken mitä löytyy ja lähet vittuun sieltä.
yritä löytää tulitikut, puukon, kirveen ja vesipullo niin sun ei enää periaatteessa tartte käydä isoissa kaupungeissa hakemassa ruokaa / juomaa.
kato kartasta semmosia ku "deer stand". niitä on metsien / aukeiden alueiden reunustoilla ja niistä voi löytää hyviä aseita, selviytymistarvikkeita etc.
ei kannata ampua zombeja jos ei ole pakko. monta kertaa lähteny pelaaja varjostaan mua kun oon vähän "räiskiny" jossain pikkukylässä...
jos ja kun pääset hengissä sisämaahan käy kaikki isot pellot läpi. saatat löytää helikopterin. sieltä löydät parasta kamaa mitä pelissä voi löytää.
mitäs muuta... kaverin kanssa on aina kivempaa ja usein huomannu, että tietyissä tilanteissa yltiöpäinen räiskiminen ja meluaminen toimii hyvänä pelotteena eikä kukaan ainakaan tule lähelle (ellei sitten ole super pker huippukamoilla tai joku toinen peliporukka vastassa).

semmosta.


Quote (BloodStream @ 16 Aug 2012 23:16)
Pelaa Arma 2 boot camp / training läpi ennenkuin alotat DayZ. Säästät paljon hermoja.


Oolrait, kiitti näistä. :) Katotaa miten käy.
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 17 2012 04:43am
dayz?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 17 2012 05:36am
dayz? joku päivien viemää topic? wuut
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 17 2012 08:46am
DayZmerollin'
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 17 2012 09:00am
Tässä latailen steamista juuri. Jänskää.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1202122232441Next
Add Reply New Topic New Poll