d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hauskat Kuvat
Prev1202122232473Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 13 2012 12:21pm
Quote (Napi @ 13 Dec 2012 21:13)
nyt meni ohi


No ei haittaa. Sain kuukauden naurut, ulvoin veet silmissä. joten kiitti siintä. Ja sitäpaitsi noi selitykset ku hiisattii Bongii oikee kunnol ja tuli järettömät mässyt on yhtä naurettavia kuin 17v jannu selittää mite oli darra ku joi 12 olutta. Iha oikeesti. Ei pahalla.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 13 2012 01:10pm
Quote (SK7 @ 13 Dec 2012 21:21)
No ei haittaa. Sain kuukauden naurut, ulvoin veet silmissä. joten kiitti siintä. Ja sitäpaitsi noi selitykset ku hiisattii Bongii oikee kunnol ja tuli järettömät mässyt on yhtä naurettavia kuin 17v jannu selittää mite oli darra ku joi 12 olutta. Iha oikeesti. Ei pahalla.

meinasin vaan, että voisitko muotoilla ton lauseen uudestaa koska siinä ei ollut mitään järkeä
/edit:
enkä tiedä oletko rapajuoppo vai 200-kiloinen läskisami, mutta kyllä mulle 12 annoksesta alkoholia tulee krapula ( ellet tissuttele koko päivän sitä mäyräkoiraa )

This post was edited by Napi on Dec 13 2012 01:11pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 13 2012 01:23pm
250 kiloinen läski mara. Lause nyt on muotoiltu niin hyvin ku peruskoulun 5 äikäl pystyy.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 14 2012 04:46am
Quote (Napi @ 13 Dec 2012 21:13)
nyt meni ohi


No koitan vääntää rautalangasta ilman et kauheen pahasti vittuilen.Ku ei oo kiva jos et saanu kiinni miun pointista
Otetaan esimerkki elävästä elämästä ensin. Viime kesänä oottelin R-Kioskin kulmal kaveria ja pari 16-17v. jannua istu penkil 10m päässä. Tähä penkin luokse käveli kolmas jannu joka oli samaa ikäluokkaa ja sonoi (vähä elvistellen/koitti olla kova jätkä) " Ei vittu mikä olo. Vedin eile tolvan bissee ja olin niin vitun kännissä. Hyi saatana tätä darran määrää. Onks mitää mil loiventaa" Tässä kohtaa repesin huutonauruun.
Se on sata varma että jos 17v. jannu juo 12 olutta sil on kova känni ja krapula.
Se on sata varma jos oikee tukevat savut vetää (tai useammat) ni ensin lähtee nälkä ja ehkä janokii jollai. Sitten jossain välissä rupee tekee mieli mitä ihmeellisimpiä ruoka variaatioita.
Pyrin nyt siihen että toi hassu kuva/kuvateksti oli hyvä ja siihen laitat "Ku vetää tukevat savut lähtee nälkä ja tulee mässyt" toine jatkaa alottamalla "true story".
Tässä kohtaa repesin huutonauruun koska noi teidän postaukset oli samaa"pätemistä/oon kova jätkä" ku tolla 17v jannul tossa esimerkissä jonka kirjotin.
En oo koskaa ymmärtäny sitä KISS (Keep It Short and Simple) sääntöä joten siintä HOEHOE miulle.
Nyt tää asia on miun osalta käsitelty en jaksa enää täst vääntää ja ei oikeesti ollu tarkotus ruveta vittuilee Napille ja Ehmedille. Ootte vaan hauskoja:)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 14 2012 04:54am
Quote (SK7 @ 14 Dec 2012 12:46)
No koitan vääntää rautalangasta ilman et kauheen pahasti vittuilen.Ku ei oo kiva jos et saanu kiinni miun pointista
Otetaan esimerkki elävästä elämästä ensin. Viime kesänä oottelin R-Kioskin kulmal kaveria ja pari 16-17v. jannua istu penkil 10m päässä. Tähä penkin luokse käveli kolmas jannu joka oli samaa ikäluokkaa ja sonoi (vähä elvistellen/koitti olla kova jätkä) " Ei vittu mikä olo. Vedin eile tolvan bissee ja olin niin vitun kännissä. Hyi saatana tätä darran määrää. Onks mitää mil loiventaa" Tässä kohtaa repesin huutonauruun.
Se on sata varma että jos 17v. jannu juo 12 olutta sil on kova känni ja krapula.
Se on sata varma jos oikee tukevat savut vetää (tai useammat) ni ensin lähtee nälkä ja ehkä janokii jollai. Sitten jossain välissä rupee tekee mieli mitä ihmeellisimpiä ruoka variaatioita.
Pyrin nyt siihen että toi hassu kuva/kuvateksti oli hyvä ja siihen laitat "Ku vetää tukevat savut lähtee nälkä ja tulee mässyt" toine jatkaa alottamalla "true story".
Tässä kohtaa repesin huutonauruun koska noi teidän postaukset oli samaa"pätemistä/oon kova jätkä" ku tolla 17v jannul tossa esimerkissä jonka kirjotin.
En oo koskaa ymmärtäny sitä KISS (Keep It Short and Simple) sääntöä joten siintä HOEHOE miulle.
Nyt tää asia on miun osalta käsitelty en jaksa enää täst vääntää ja ei oikeesti ollu tarkotus ruveta vittuilee Napille ja Ehmedille. Ootte vaan hauskoja:)


eli tunsit kovaa ylemmyyden tunnetta näit paria teiniä kohtaan ja sit päätit kertoa siitä tääl? Koo.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 14 2012 05:01am
Quote (hartwall @ 14 Dec 2012 13:54)
eli tunsit kovaa ylemmyyden tunnetta näit paria teiniä kohtaan ja sit päätit kertoa siitä tääl? Koo.


En tuntenu suurta ylemmyyttä (no ehkä vähä) vaan sain kovat naurut ja ilmotin siintä täällä:)
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 14 2012 05:43am
Ja se tosiasia et oon elämässäni kokeillu kaiken paitsi suonensisäiset, oman suvun ja kansantanssit ei ole mikään leveilyn tai ylpeyden aihe. Tekisin paljon asioita toisin jos pystyisin mut en pysty. Oon kuitekii oppinu ja ottanu itseäni niskasta kiinni. 1 vuosi 3 viikkoa 1 päivä ja tämä aamu ilman viinaa ja huumeita. Ja siintä asiasta olen vitun ylpeä. Ja se on oma asiani. Eikä itseasiassa kuulu tänne mut olkoo ku kirjotin.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 14 2012 05:46am
Quote (SK7 @ 14 Dec 2012 14:43)
Ja se tosiasia et oon elämässäni kokeillu kaiken paitsi suonensisäiset, oman suvun ja kansantanssit ei ole mikään leveilyn tai ylpeyden aihe. Tekisin paljon asioita toisin jos pystyisin mut en pysty. Oon kuitekii oppinu ja ottanu itseäni niskasta kiinni.                  1 vuosi 3 viikkoa 1 päivä ja tämä aamu ilman viinaa ja huumeita. Ja siintä asiasta olen vitun ylpeä. Ja se on oma asiani. Eikä itseasiassa kuulu tänne mut olkoo ku kirjotin.

oot syöny pari nappia joskus?
nyt nous rispektit...

jannu 1 postaa kuvan, jossa sanotaan että pilvestä tulee nälkä. vastaan sanomalla että käy päinvastoin ja alat kertoon elämäntarinaas :D
meni vieläkin se sun pointti ohitse

This post was edited by Napi on Dec 14 2012 05:49am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 14 2012 05:46am


HAUSKAA KOSKA TOTTA :)
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 14 2012 05:58am
Quote (Napi @ 14 Dec 2012 14:46)
oot syöny pari nappia joskus?
nyt nous rispektit...

jannu 1 postaa kuvan, jossa sanotaan että pilvestä tulee nälkä. vastaan sanomalla että käy päinvastoin ja alat kertoon elämäntarinaas :D
meni vieläkin se sun pointti ohitse



Jannu 1 postaa kuvan ja tulkitseha se englanti oikeinXD. Pointti oli et repesin. Ja elämän tarinasta ni.... Miteköhä tän sanois et saat pointin? Kokeillaa näi ensi: Kukaan ei lopeta juomistaan ekaan kovaan darraan tai huumeita parin raksun popsimisen jälkee. Saitko?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1202122232473Next
Add Reply New Topic New Poll