Quote (A2K @ Jun 13 2012 10:00am)
Alotin kans piiitkän tauon jälkeen reenaamisen. ny ku massaa o kerätty ni o hyvä muokkaa se lihaks.
itekkin haluisin alottaa, mutta ihan sama miten kauan lepään tota oikeeta olkapäätä, se tulee aina iha randomisti
nii vitun kipeeks et joutuu hammasta pureen. taas tein perus heräämispunnerrukset, nyt tuntu et olis vähä revenny jotai ja
sellanen vittumainen polte. sit ku painaa kädellä tosta kohtaa ni tuntuu vitun kylmältä.
Ei tolle juuri mitää voi tehä ku lääkäritkää tiiä paskanvittua. on otettu rönkteniä, ultraa ja muuta. ei vaan
parane koskaan.
oli tossa joku 1kk ainakin ku ei ollu mitää kipua, sit viitoin kaverille et mennään tonne, ei sinne ja sit joutuki pidättelee itkua ku tuntu
niin saatanan pahalta.