d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1202122232429Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 11 2012 03:26am
Quote (BatGirl @ Jun 1 2012 10:01pm)
itte en paljoo salilla käy koska hoituu sama kotonaki , kesätöitten jälkeen aina lenkil tai hyppynarua riippuu ilmasta sitten 20 punnerusta 30 vatsaa ja 30 kummallaki kädellä käsipainoija .. 8 kg painoisilla.


20punnerrusta :lol:

Minkä ikänen oot?
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 11 2012 03:27am
Quote (Rzi @ Mar 30 2012 02:16am)
joo sori en huomannu että se oliki mikkou  :ph34r:
en haluu turpaan


sulla ei ole enää muuta vaihtoehtoa
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jun 11 2012 03:34am
Quote (Give @ Jun 11 2012 11:16am)

YT-neuvottelujen seurauksena loppu työt, kuiteki viikkoakaan kerenny olemaan työttömänä kun nappas uudesta työpaikasta, sanoivat vaan että siellä on tarvetta vähän kovemmalle lihaskunnolle, että fyysisesti tulee olemaan rankkaa eli tarkoittaa vissiin että nyt loppu salilla käynti jos jokapäivä joutuu jo nykimään kaheksan tuntia töissä..


Mikäs työpaikka se tollanen on missä joutuu noin kovalle fyysiselle rasitukselle?
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 11 2012 03:38am
Quote (ambid @ 11 Jun 2012 12:34)
Mikäs työpaikka se tollanen on missä joutuu noin kovalle fyysiselle rasitukselle?


Suomen Kiitoautot (Kiitolinja) terminaalityö kylmäpuolella, tänään on eka työpäivä niin selviää ottaako se niin koville kun puhuvat. :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 11 2012 03:39am
Quote (Give @ 11 Jun 2012 12:38)
Suomen Kiitoautot (Kiitolinja) terminaalityö kylmäpuolella, tänään on eka työpäivä niin selviää ottaako se niin koville kun puhuvat. :)


kunha lässyttävät
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jun 11 2012 03:48am
Quote (Give @ Jun 11 2012 11:38am)
Suomen Kiitoautot (Kiitolinja) terminaalityö kylmäpuolella, tänään on eka työpäivä niin selviää ottaako se niin koville kun puhuvat. :)


En jaksa uskoa, että tuo olisi mikään este salilla käymiselle. Päin vastoin, salilla käyminen varmasti edesauttaa fyysisiä hommia.

Ite olin aikoinaan töissä muuttomiehenä, päivät oli parhaimmillaan tyyliin kassakaapin raahaamista rappusissa / 15 tuntia rappusrallia kirjalaatikoiden kanssa. Ei tuokaan homma salilla käymistä estänyt.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 13 2012 02:50am
Quote (ambid @ 11 Jun 2012 12:48)
En jaksa uskoa, että tuo olisi mikään este salilla käymiselle. Päin vastoin, salilla käyminen varmasti edesauttaa fyysisiä hommia.

Ite olin aikoinaan töissä muuttomiehenä, päivät oli parhaimmillaan tyyliin kassakaapin raahaamista rappusissa / 15 tuntia rappusrallia kirjalaatikoiden kanssa. Ei tuokaan homma salilla käymistä estänyt.


Ei oo kahteen päivää tullu edes mieleen lähtee nyt salille, kyllä toi homma aika koville ottaa jos vaan niin haluaa (ku on vähä oma-aloitteista mitä siellä terminaalissa teet).. Oon halunnu rääkkää itteeni siel tän alkuviikon ja loppuviikko mulla vissii jotai lunkkii hommaa (ku kaikkee täytyy kuiteki vähä osata) nii sit varmaa salille. :--D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 13 2012 03:00am
Alotin kans piiitkän tauon jälkeen reenaamisen. ny ku massaa o kerätty ni o hyvä muokkaa se lihaks.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 13 2012 03:20am
Quote (A2K @ Jun 13 2012 10:00am)
Alotin kans piiitkän tauon jälkeen reenaamisen. ny ku massaa o kerätty ni o hyvä muokkaa se lihaks.


itekkin haluisin alottaa, mutta ihan sama miten kauan lepään tota oikeeta olkapäätä, se tulee aina iha randomisti
nii vitun kipeeks et joutuu hammasta pureen. taas tein perus heräämispunnerrukset, nyt tuntu et olis vähä revenny jotai ja
sellanen vittumainen polte. sit ku painaa kädellä tosta kohtaa ni tuntuu vitun kylmältä.

Ei tolle juuri mitää voi tehä ku lääkäritkää tiiä paskanvittua. on otettu rönkteniä, ultraa ja muuta. ei vaan
parane koskaan.

oli tossa joku 1kk ainakin ku ei ollu mitää kipua, sit viitoin kaverille et mennään tonne, ei sinne ja sit joutuki pidättelee itkua ku tuntu
niin saatanan pahalta.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 13 2012 05:03am
Eile tuli käytyy puntilla ja tossa tunnin päästä kans! koko vartaloo treenailen tän viikon (eli vielä huomisen) ja ens viikolla sit pitää kattoo jos sais väsättyy jonkunnäköstä erityisohjelmaa. Viikonlopun provinssi vähän rajottaa tätä harrastusta.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1202122232429Next
Add Reply New Topic New Poll