d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev1202122232425Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 1 2011 07:09am
tänään vois vähän uistella illalla
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold: 3,075.51
Jul 1 2011 07:32am
Quote (Rzi @ Jul 1 2011 03:09pm)
tänään vois vähän uistella illalla


niin vois, vaikka ei kyl varmaa hirveesti syö tällasella saunakelillä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 1 2011 07:51am
Quote (SignoraVecchia @ 1 Jul 2011 16:32)
niin vois, vaikka ei kyl varmaa hirveesti syö tällasella saunakelillä


indeed
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 1 2011 08:02am
mitä tarkottaa saunakeli? xO

nonih, aivan.. täällä törkee myrsky, ukkostaa, sataa ja tulee

This post was edited by OjjiLol on Jul 1 2011 08:11am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 1 2011 09:53am
ai tännekö kaikki hirmuiset murhamiehet kokoontuvat
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Jul 1 2011 11:33am
Joskus 16-vuotiaana viimeks
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold: 3,075.51
Jul 1 2011 01:06pm
Quote (OjjiLol @ Jul 1 2011 04:02pm)
mitä tarkottaa saunakeli? xO

nonih, aivan.. täällä törkee myrsky, ukkostaa, sataa ja tulee


30 varjossa ja kosteuskin jotai 70% luokkaa.

ja vitut tullu mitään!!
Member
Posts: 4,585
Joined: Apr 23 2008
Gold: 3,102.00
Jul 1 2011 05:01pm
Quote (SignoraVecchia @ Jul 1 2011 10:06pm)
30 varjossa ja kosteuskin jotai 70% luokkaa.

ja vitut tullu mitään!!


Entäs se ahven?
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold: 3,075.51
Jul 2 2011 01:16am
Quote (taltsi @ Jul 2 2011 01:01am)
Entäs se ahven?


ei lasketa
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jul 2 2011 01:17am
Quote (SeppoTaalasmaa @ Jun 27 2011 04:17pm)
mato ongella saa aina B)


pitää ottaa baariin seuraavalla kerrralla sit mukaan :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1202122232425Next
Add Reply New Topic New Poll