☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Kalastus
Prev
1
20
21
22
23
24
25
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5770
Replies: 249
Track Topic
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#211
Jul 1 2011 07:09am
tänään vois vähän uistella illalla
SignoraVecchia
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
3,075.51
#212
Jul 1 2011 07:32am
Quote (Rzi @ Jul 1 2011 03:09pm)
tänään vois vähän uistella illalla
niin vois, vaikka ei kyl varmaa hirveesti syö tällasella saunakelillä
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#213
Jul 1 2011 07:51am
Quote (SignoraVecchia @ 1 Jul 2011 16:32)
niin vois, vaikka ei kyl varmaa hirveesti syö tällasella saunakelillä
indeed
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#214
Jul 1 2011 08:02am
mitä tarkottaa saunakeli? xO
nonih, aivan.. täällä törkee myrsky, ukkostaa, sataa ja tulee
This post was edited by OjjiLol on Jul 1 2011 08:11am
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#215
Jul 1 2011 09:53am
ai tännekö kaikki hirmuiset murhamiehet kokoontuvat
LordChasus
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold
:
0.00
#216
Jul 1 2011 11:33am
Joskus 16-vuotiaana viimeks
SignoraVecchia
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
3,075.51
#217
Jul 1 2011 01:06pm
Quote (OjjiLol @ Jul 1 2011 04:02pm)
mitä tarkottaa saunakeli? xO
nonih, aivan.. täällä törkee myrsky, ukkostaa, sataa ja tulee
30 varjossa ja kosteuskin jotai 70% luokkaa.
ja vitut tullu mitään!!
taltsi
Member
Posts: 4,585
Joined: Apr 23 2008
Gold
:
3,102.00
#218
Jul 1 2011 05:01pm
Quote (SignoraVecchia @ Jul 1 2011 10:06pm)
30 varjossa ja kosteuskin jotai 70% luokkaa.
ja vitut tullu mitään!!
Entäs se ahven?
SignoraVecchia
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
3,075.51
#219
Jul 2 2011 01:16am
Quote (taltsi @ Jul 2 2011 01:01am)
Entäs se ahven?
ei lasketa
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#220
Jul 2 2011 01:17am
Quote (SeppoTaalasmaa @ Jun 27 2011 04:17pm)
mato ongella saa aina
pitää ottaa baariin seuraavalla kerrralla sit mukaan
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
20
21
22
23
24
25
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact