http://www.youtube.com/watch?v=ucCTpHdNqY4Quote (sukkamuna @ Jul 2 2010 08:31pm)
vittu tää noisetrance o sairasta meininkiä
ainaku itel alkaa randomil soimaa angerfistiä ni rage on taattu
Harjottelun puutetta.

On kyllä itekki tullu huomattua et parin tunnin kuuntelun jälkee tulee melkosen äkäseks.