Quote (Mokkula @ 22 Apr 2010 16:40)
ite oon todennut hyväks jotta nyrkki poikittain keskelle kaulaa... tippuu isompiki köriläs, jos ei tipu ni suoralla mahaa, ja polvella nenään

nyrkki kaulaan = murtuu kurkku ja kuolee jos käy paska flaksi. kurkku murtuu aika helposti meinaa
Quote (Rumilus @ 22 Apr 2010 15:26)
Joo no sähän oot tunnetusti yks luukasa joten siitä vaa tökkimään niillä sun luilla.
8DDDDDDDd
eikös se nyt muutenki ole suht raukkamaista lähteä kyynerpäällä sohimaan, jos tappelua kaipaa nii suoraa sitä vitu nyrkkiä naamaa eikä mitää vitu nörttitaktiikoita, kohta varmaan sanot että potku munille on tarpeeks 8)
en nyt tiiä onks kyynerpää vatsaan nii raukkamainen, potku nimille kylläkin on. kyl se on vähintään yhtä helppoa ladata kokematonta naamaan nyrkki, kokenutta on vaikeempi kyl osuu nyrkillä naamaan
itseasias iskut sattuu vaan enemmän ottajaa jos on vähän rasvaa, luiset rystyset poskeen on myös ihan jees
ja pituus = pitemmät kädet, jolloin aika fail jos joku vetää mua pataan enkä mä vähintään samal hetkel osuis sitä pataan, aina ei voi voittaa mut tasapelikin on joskus ihan jees 8D
Quote (pihvimies0 @ 22 Apr 2010 15:24)
anteekis vain mutta onko tämä jotain ninjakieltä? O_o
Tos on joku joka mättää sua
http://www.eumyang.com.au/Portals/0/Taekwondo_girl.jpg
naski = kakara / skidi / penikka / lapsi