d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hauskat Kuvat -thread
Prev12021222324501Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Sep 9 2009 12:54pm
Quote (Ankeli @ Wed, Sep 9 2009, 06:00pm)
http://img196.imageshack.us/img196/4410/konawesome.jpg


HAWT
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Sep 10 2009 06:57am
en jaska postaa kuvaa mut risman vessas luki pienel "älä seiso vessänpöntön päällä" ja yläpuolel luki ISOLLA venäjäks varmaaki sama juttu :D
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Sep 10 2009 07:14am
Quote (finseppo @ Thu, 10 Sep 2009, 15:57)
en jaska postaa kuvaa mut risman vessas luki pienel "älä seiso vessänpöntön päällä" ja yläpuolel luki ISOLLA venäjäks varmaaki sama juttu :D


:D venäjäläisillä on selvästi tapa seistä wc pöntön päällä ;)
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Sep 11 2009 02:47pm


This post was edited by LordChasus on Sep 11 2009 02:51pm
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Sep 12 2009 07:11am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 12 2009 07:16am
Oon näköjään puhelimen muistista poistanu yhen hiton gz kuvan mille hajosin totaalisesti

About vuos sitte ku kävin tossa venäjällä niin siin Cd kaupan ( suomalainen kauppa ) ovessa oli lappu mis luki " Hyvä asiakas. WC
on suljettu koska pönttö on täynä paskaa ja se on tukossa. Lähin toimiva WC on tullissa tai jossain muualla. "
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Sep 12 2009 08:06am
Quote (soppamies @ Sat, 12 Sep 2009, 16:16)
Oon näköjään puhelimen muistista poistanu yhen hiton gz kuvan mille hajosin totaalisesti

About vuos sitte ku kävin tossa venäjällä niin siin Cd kaupan ( suomalainen kauppa ) ovessa oli lappu mis luki " Hyvä asiakas. WC
on suljettu koska pönttö on täynä paskaa ja se on tukossa. Lähin toimiva WC on tullissa tai jossain muualla. "


en tajunnu.
Member
Posts: 3,127
Joined: Jan 4 2008
Gold: 0.00
Sep 12 2009 09:16am
Tää oli ihan hauska, kunnes tajusin et WANT!




e/ Siis hauskin juttuhan täs kuvassa on se, et se on kasannu kaikki animensa ja muuta härpäkkeensä samaan kasaan lesoillakseen nörtteilyllä. Ja sit se on kasannu siihen myös ILMASTOINTILAITTEEN! LOL


This post was edited by akuseri on Sep 12 2009 09:20am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 12 2009 12:44pm
Quote (akuseri @ Sat, 12 Sep 2009, 18:16)
Tää oli ihan hauska, kunnes tajusin et WANT!

http://i31.tinypic.com/257n5v7.jpg


e/ Siis hauskin juttuhan täs kuvassa on se, et se on kasannu kaikki animensa ja muuta härpäkkeensä samaan kasaan lesoillakseen nörtteilyllä. Ja sit se on kasannu siihen myös ILMASTOINTILAITTEEN! LOL


WAS ?

multa meni nyt ton hauska kohta ohi xD

Oha siinä perkele telkkari ja muutakii tilpehöörii samas kuvas

Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Sep 12 2009 01:51pm
Quote (akuseri @ Sat, 12 Sep 2009, 18:16)
Tää oli ihan hauska, kunnes tajusin et WANT!

http://i31.tinypic.com/257n5v7.jpg


e/ Siis hauskin juttuhan täs kuvassa on se, et se on kasannu kaikki animensa ja muuta härpäkkeensä samaan kasaan lesoillakseen nörtteilyllä. Ja sit se on kasannu siihen myös ILMASTOINTILAITTEEN! LOL


Repsahdin :lol:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12021222324501Next
Closed New Topic New Poll