Quote (akuseri @ Sat, 12 Sep 2009, 18:16)
Tää oli ihan hauska, kunnes tajusin et WANT!
http://i31.tinypic.com/257n5v7.jpg
e/ Siis hauskin juttuhan täs kuvassa on se, et se on kasannu kaikki animensa ja muuta härpäkkeensä samaan kasaan lesoillakseen nörtteilyllä. Ja sit se on kasannu siihen myös ILMASTOINTILAITTEEN! LOL
WAS ?
multa meni nyt ton hauska kohta ohi xD
Oha siinä perkele telkkari ja muutakii tilpehöörii samas kuvas