FUCK YEAH vihdoinkin tää tuli!!!!!!!! Melody

<3

<3

<3

<3

<3
np: Adrenalize & Omegatypez - Infinite Galaxy
http://www.youtube.com/watch?v=ZXq9jT2UThALOUDNESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHECK DAT KICK. TAMPPAA.
np: Festuca - Skratsbak (Loudness Tool)
http://www.youtube.com/watch?v=sExbLcBtnL4BONUS:
Tässä uusin SLAM HARDER radioshow. Uusimmat ja parhaat biisit. Brennan Heartin ja Code Blackin masterpiece. Vittu kiitti moi!
np: Code Black & Brennan Heart - Tonight Will Never Die
http://www.youtube.com/watch?v=3VQoPO42wLY&t=0m31sE1: 08. Atmozfears & In-Phase - State of Mind
MOTHER OF GOD!!!!!!!!!!!!
E2: vuoden paras setti toi... ei hu huhh
This post was edited by Rocko on Nov 22 2013 08:37pm