Quote (Matroskin @ Jan 10 2013 03:51pm)
Soijamaito ei kyl oo kovin hyvää imo, siis pelkällään. Kaura on ihan jees, manteli on herkkua mutta kallista. Hamppumaitokin on jees mutta vähän hankalaa.
maustetutkaan? ei tuu kyllä yksistään juotua, mutta esim. murohässäkän kanssa menee ihan hyvin. manteli (vai oisko ollu hassel mitä tullu maistettua) tosiaan hyvää, jälkiruokatyyppistä enemmänkin.