Quote (rumpali @ Nov 4 2013 07:04pm)
on se hyvä että meikäläine asuu täällä päi ni ei tarvi mitää hotellia ottaa sitte enää yöks ku pääsee omaan sänkyy 8)
mua ei kiinnosta yks hotelli yö aka ~30-40e naama siihen lisäks että saa suomen parhaat bileet.
