d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1207208209210211458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 10 2013 12:50am
Quote (MukavaSamu @ Jan 9 2013 08:37pm)
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013010916537219%5Fru.shtml
"Valio aikoo nostaa kaupoille myytävien perusmaitojen hintaa jopa noin 30 prosenttia."

Pikkuhiljaa pikkuhiljaa.


Maidonmyynninhän vois lopettaa kokonaan B)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 10 2013 02:05am
Quote (BebebBurns @ 10 Jan 2013 08:50)
Maidonmyynninhän vois lopettaa kokonaan  B)


ei voi. maito on parasta
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 10 2013 02:07am
Quote (Rzi @ 10 Jan 2013 10:05)
ei voi. maito on parasta


THIS....HYVÄÄ JOPA VIINAN KANSSA NI EI SITÄ SAA KOROTTAA...
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 10 2013 02:19am
Quote (Rzi @ Jan 10 2013 10:05am)
ei voi. maito on parasta


aika samalta maistuu ainakin jotkin buustatuista soijajuomista (kalsium + jotain vitamiineja)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 10 2013 02:53am
Quote (BebebBurns @ 10 Jan 2013 10:19)
aika samalta maistuu ainakin jotkin buustatuista soijajuomista (kalsium + jotain vitamiineja)


tunge soijas. vielä parempaa ois tietysti utareesta suoraan eikä noita prosessoituja

This post was edited by Rzi on Jan 10 2013 02:53am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 10 2013 03:25am
Quote (Rzi @ Jan 10 2013 10:53am)
tunge soijas. vielä parempaa ois tietysti utareesta suoraan eikä noita prosessoituja


mitässitä suotta
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 10 2013 03:38am
Quote (Rzi @ 10 Jan 2013 10:53)
tunge soijas. vielä parempaa ois tietysti utareesta suoraan eikä noita prosessoituja


Sulla metsä, hommaa lehmä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 10 2013 03:44am
Quote (soppamies @ 10 Jan 2013 11:38)
Sulla metsä, hommaa lehmä.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gmOjGUjypSM#t=235s
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 10 2013 03:50am
Quote (BebebBurns @ Jan 10 2013 06:50am)
Maidonmyynninhän vois lopettaa kokonaan  B)


Maito on hyvää eläimen lihan kanssa

This post was edited by EasyCoolWin on Jan 10 2013 03:51am
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 10 2013 03:56am
Quote (Rzi @ 10 Jan 2013 11:44)


Kyllähä toi Janin käsitys lehmästä toimii kanssa : polet muija paksuks -> lutkutat tissiä -> dumppaat vittuu -> repeat.

Tosin ite kannatan edellee mun vaihtoehtoo siulle :

Go Back To Suomi Topic List
Prev1207208209210211458Next
Add Reply New Topic New Poll