☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev
1
207
208
209
210
211
458
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 117229
Replies: 4574
Track Topic
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#2081
Jan 10 2013 12:50am
Quote (MukavaSamu @ Jan 9 2013 08:37pm)
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013010916537219%5Fru.shtml
"Valio aikoo nostaa kaupoille myytävien perusmaitojen hintaa jopa noin 30 prosenttia."
Pikkuhiljaa pikkuhiljaa.
Maidonmyynninhän vois lopettaa kokonaan
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#2082
Jan 10 2013 02:05am
Quote (BebebBurns @ 10 Jan 2013 08:50)
Maidonmyynninhän vois lopettaa kokonaan
ei voi. maito on parasta
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#2083
Jan 10 2013 02:07am
Quote (Rzi @ 10 Jan 2013 10:05)
ei voi. maito on parasta
THIS....HYVÄÄ JOPA VIINAN KANSSA NI EI SITÄ SAA KOROTTAA...
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#2084
Jan 10 2013 02:19am
Quote (Rzi @ Jan 10 2013 10:05am)
ei voi. maito on parasta
aika samalta maistuu ainakin jotkin buustatuista soijajuomista (kalsium + jotain vitamiineja)
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#2085
Jan 10 2013 02:53am
Quote (BebebBurns @ 10 Jan 2013 10:19)
aika samalta maistuu ainakin jotkin buustatuista soijajuomista (kalsium + jotain vitamiineja)
tunge soijas. vielä parempaa ois tietysti utareesta suoraan eikä noita prosessoituja
This post was edited by Rzi on Jan 10 2013 02:53am
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#2086
Jan 10 2013 03:25am
Quote (Rzi @ Jan 10 2013 10:53am)
tunge soijas. vielä parempaa ois tietysti utareesta suoraan eikä noita prosessoituja
mitässitä suotta
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#2087
Jan 10 2013 03:38am
Quote (Rzi @ 10 Jan 2013 10:53)
tunge soijas. vielä parempaa ois tietysti utareesta suoraan eikä noita prosessoituja
Sulla metsä, hommaa lehmä.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#2088
Jan 10 2013 03:44am
Quote (soppamies @ 10 Jan 2013 11:38)
Sulla metsä, hommaa lehmä.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gmOjGUjypSM#t=235s
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#2089
Jan 10 2013 03:50am
Quote (BebebBurns @ Jan 10 2013 06:50am)
Maidonmyynninhän vois lopettaa kokonaan
Maito on hyvää
eläimen lihan
kanssa
This post was edited by EasyCoolWin on Jan 10 2013 03:51am
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#2090
Jan 10 2013 03:56am
Quote (Rzi @ 10 Jan 2013 11:44)
http://www.youtube.com/watch?feature=player%5Fdetailpage&v=gmOjGUjypSM#t=235s
Kyllähä toi Janin käsitys lehmästä toimii kanssa : polet muija paksuks -> lutkutat tissiä -> dumppaat vittuu -> repeat.
Tosin ite kannatan edellee mun vaihtoehtoo siulle :
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
207
208
209
210
211
458
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact