d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1206207208209210332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 31 2013 12:14am
Paska bootleg, oisin tehny ite tykimmän.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 31 2013 09:25am
Quote (Pomppeli @ 30 Oct 2013 21:43)


Kusi se heethynters, nii tähän on pakko osallistua. Liput varattu. Ainaki neljä tulee täältä Tampesterista sinnepäin.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 31 2013 09:34am
Quote (Rocko @ Oct 31 2013 06:25pm)
Kusi se heethynters, nii tähän on pakko osallistua. Liput varattu. Ainaki neljä tulee täältä Tampesterista sinnepäin.


miekäläineki 3 kpl varaili!

jsp miitti!

:ph34r:

This post was edited by rumpali on Oct 31 2013 09:35am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Nov 1 2013 10:01am
Illan musiikit tästä <3

Huikee uus biisi ja Nikkitan vokaaleilla <3

np: Aztech ft. Nikkita - The Tribe

http://www.youtube.com/watch?v=nVTZ7LyE2_c


VIHDOINKIN kunnon preview tästä. Odottanu ties kuinka kauan näiden uutta yhteisbiisiä. Ei ole parempaa comboa <3

np: Neilio & Omegatypez - Robotronic

http://www.youtube.com/watch?v=5Y1SYqJoSxo


Juizeeeed <3

np: Juized & Envine - Galaxy

http://www.youtube.com/watch?v=yTeNCyQ_8w4


Fucking raaaawwww!!

np: Exit Mind - Exit Humanity (2013 Edit)

http://www.youtube.com/watch?v=vXtpjwj44ik
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 2 2013 03:31am
Nyt on kyllä voimakas kipale

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 2 2013 04:34pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 3 2013 11:30am
Tykkään kyl SweClubberzin otteesta

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Nov 3 2013 02:26pm
Quote (Rocko @ Oct 31 2013 03:25pm)
Kusi se heethynters, nii tähän on pakko osallistua. Liput varattu. Ainaki neljä tulee täältä Tampesterista sinnepäin.


Quote (rumpali @ Oct 31 2013 03:34pm)
miekäläineki 3 kpl varaili!

jsp miitti!

:ph34r:


Jyväskylästä 4 tulossa myös! B)

See you there, raving!

This post was edited by TheJoona on Nov 3 2013 02:27pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 3 2013 02:36pm
Turusta varmaan kans muutamat. Katotaan nyt mitä pää ja keho sanoo ton colorssin jälkee
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Nov 3 2013 02:47pm
No se vois ollaa miittiä sit.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1206207208209210332Next
Add Reply New Topic New Poll