d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1205206207208209458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 4 2013 08:34am
Quote (MukavaSamu @ Jan 4 2013 04:24pm)


miksi luet iltalehteä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 4 2013 08:35am
Quote (BebebBurns @ Jan 4 2013 03:34pm)
miksi luet iltalehteä


emt. mulla on ollu nii monta vuotta tapana avata 5 tiettyä sivua ko tuun duunista himaa. näihin kuuluu
jotku paskalehdet ja foorumit.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 4 2013 09:38am
Quote (Rzi @ 1 Jan 2013 21:44)
kalliit safkat


Onhan ne. En syö mitää nuudeleita.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 4 2013 10:13am
Quote (A2K @ 4 Jan 2013 17:38)
Onhan ne. En syö mitää nuudeleita.


en minäkään
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 6 2013 05:36am
www.aamulehti.fi/Kiekko/1194786672160/artikkeli/nhl-vahvistukset+palaavat+kotikaukaloihin+16+tunnin+neuvottelut+tuottivat+tuloksen.html


vitun läppä koko liiga. jatkossa sitte khl-pelisarjaa ni ei tarvi tollasta pelleilyä seurata

edit:
tainnu tytt kokkailla pekonia ja kananmunia meikå menee syömäämo

This post was edited by Napi on Jan 6 2013 05:37am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 9 2013 09:54am
Quote (MukavaSamu @ 9 Jan 2013 18:22)


Ei löytyny muuta tukea tolle väittämälle ku "russian scientists found out" :/
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 9 2013 10:12am
Eletään kyl lopun aikoja... kirjotin googlee, "Mordorin linna" ni siel tuli eduskuntatalo :O

E: Ot: Mitä veikkaatte, tapellaankohan luonnonvaroista 20 vuoden kuluttua.

This post was edited by Ankeli on Jan 9 2013 10:14am
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 9 2013 11:09am
Quote (Ankeli @ 9 Jan 2013 18:12)
Eletään kyl lopun aikoja... kirjotin googlee, "Mordorin linna" ni siel tuli eduskuntatalo :O

E: Ot: Mitä veikkaatte, tapellaankohan luonnonvaroista 20 vuoden kuluttua.


öljystä ehkä , kelatkaaha ku / jos öljy loppuu mitä se meinaa esim. matkailussa ( laivat / lentokoneet ) atm bio polttoaine on 70% ( ? ) bensaa ja laivat huruuttelee diiselillä :o nyt tarvitaa nykyaja ainstaineja. imt:he hakemukset vetää ja kehittelemää uuden ajan kulkuneuvoja pitkille matkoille jotka ei käytä öljyä ollenkaa !!



This post was edited by soppamies on Jan 9 2013 11:10am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 9 2013 11:15am
Nii paskat olosuhteet Suomeski et omavaraises asumuksessaki olis omat ongelmansa, ellei jtn superhyber aurinkopaneelia keksittäis ;S
Go Back To Suomi Topic List
Prev1205206207208209458Next
Add Reply New Topic New Poll