Quote (Ankeli @ 9 Jan 2013 18:12)
Eletään kyl lopun aikoja... kirjotin googlee, "Mordorin linna" ni siel tuli eduskuntatalo

E: Ot: Mitä veikkaatte, tapellaankohan luonnonvaroista 20 vuoden kuluttua.
öljystä ehkä , kelatkaaha ku / jos öljy loppuu mitä se meinaa esim. matkailussa ( laivat / lentokoneet ) atm bio polttoaine on 70% ( ? ) bensaa ja laivat huruuttelee diiselillä

nyt tarvitaa nykyaja ainstaineja. imt:he hakemukset vetää ja kehittelemää uuden ajan kulkuneuvoja pitkille matkoille jotka ei käytä öljyä ollenkaa !!
This post was edited by soppamies on Jan 9 2013 11:10am