d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1204205206207208332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 23 2013 07:00pm
WWWWWWWWWWWWWWWWWWPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALBUM IS HEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 25 2013 08:10am
HC mestarit <3

np: Meccano Twins & Art of Fighters - The Dark Universe

http://www.youtube.com/watch?v=d-xn-TIsiZI
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 25 2013 08:12am
Quote (Rocko @ Oct 24 2013 04:00am)
WWWWWWWWWWWWWWWWWWPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALBUM IS HEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


siis julkastu on mutta saitko jo oman plätyn käteesi?!!? :O
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 25 2013 08:55am
Quote (rumpali @ 25 Oct 2013 16:12)
siis julkastu on mutta saitko jo oman plätyn käteesi?!!? :O


Yyy nimmarien kera. Yksinkertasesti parhautta.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 25 2013 10:58am
Quote (Rocko @ Oct 25 2013 05:55pm)
Yyy nimmarien kera. Yksinkertasesti parhautta.


fuuuQ!

missähä mun viipyy.

pitäs kans olla nimmarit :rolleyes:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 27 2013 03:44am


mistä saa tajuntaa laajentavaa sunnuntai iltaan?

This post was edited by SekavaSamu on Oct 27 2013 03:46am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 27 2013 03:51am
Quote (SekavaSamu @ Oct 27 2013 11:44am)
http://www.youtube.com/watch?v=hcjYMSBrp08

mistä saa tajuntaa laajentavaa sunnuntai iltaan?


lappuja täältä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 27 2013 08:12am
Olipaha synttärit, hikeä, ripulia, tykytystä mut tää biisi toimii.

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 27 2013 11:33am
Quote (Ankeli @ Oct 27 2013 05:12pm)
Olipaha synttärit, hikeä, ripulia, tykytystä mut tää biisi toimii.

http://www.youtube.com/watch?v=0RiQDCWsk-U


kyl tää on mainio :)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 27 2013 03:36pm
Quote (Ankeli @ 27 Oct 2013 16:12)
Olipaha synttärit, hikeä, ripulia, tykytystä mut tää biisi toimii.

http://www.youtube.com/watch?v=0RiQDCWsk-U


Toimii kyllä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1204205206207208332Next
Add Reply New Topic New Poll