d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1204205206207208458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 18 2012 10:19am
Quote (theprinceofsmooth @ Dec 18 2012 06:15pm)
hyvä uutinen on  :angry:


njaa, en kattellukkaan tarkkaan, kelasin, että toi on julkastu vasta nyt
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 19 2012 01:22am
Quote (BebebBurns @ 18 Dec 2012 19:19)
njaa, en kattellukkaan tarkkaan, kelasin, että toi on julkastu vasta nyt


vois luulla että totaki ois pimitetty johki 20.12 asti :) mun mielest tos tiede lehes oli kyl iha ok juttuiki mut en oo tosin monee vuotee lukenu



http://www.buzzfeed.com/whitneyjefferson/dogs-who-are-totally-stoned-right-now

söpöi hurttia tuossa :wub:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 03:18am

Quote (theprinceofsmooth @ 19 Dec 2012 10:22)
vois luulla että totaki ois pimitetty johki 20.12 asti  :) mun mielest tos tiede lehes oli kyl iha ok juttuiki mut en oo tosin monee vuotee lukenu



http://www.buzzfeed.com/whitneyjefferson/dogs-who-are-totally-stoned-right-now

söpöi hurttia tuossa  :wub:

awws :D
veljen koira vetää savuis aina vesikipon ja ruokakipon tyhjäks :D ebin
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 19 2012 06:56am
Quote (theprinceofsmooth @ 19 Dec 2012 09:22)
vois luulla että totaki ois pimitetty johki 20.12 asti  :) mun mielest tos tiede lehes oli kyl iha ok juttuiki mut en oo tosin monee vuotee lukenu



http://www.buzzfeed.com/whitneyjefferson/dogs-who-are-totally-stoned-right-now

söpöi hurttia tuossa  :wub:


kyllä ne vaan osaa olla rumia
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 1 2013 08:47am
Vuosi alko taas HELVETIN hyvin, on ammuttuja, jään tappamia, silmävammasia ja jengii pahoinpidelty kuoliaaks.
Kiva lukee noita etusivuja
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 1 2013 09:11am
itellä hajos 725:n euron jääkaappipakastinyhistelmähässäkkätingentangeli ja 150 euron ruuat. eli 3-4 päivän safkat 4 hengelle..
mahtava alku vuodelle... ja tietenki kaikki paikat o kii..
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jan 1 2013 09:24am
Ittellähä menee vallan mainiosti.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 1 2013 01:44pm
Quote (A2K @ 1 Jan 2013 17:11)
itellä hajos 725:n euron jääkaappipakastinyhistelmähässäkkätingentangeli ja 150 euron ruuat. eli 3-4 päivän safkat 4 hengelle..
mahtava alku vuodelle... ja tietenki kaikki paikat o kii..


kalliit safkat
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 4 2013 08:24am
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011072914135153_ul.shtml
miks listasta puuttuu niin moni nimi?

This post was edited by MukavaSamu on Jan 4 2013 08:28am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1204205206207208458Next
Add Reply New Topic New Poll