d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1203204205206207458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 15 2012 08:02am
ööh eiks ne muuttanu nyt connecitus???!?? ei saa kantaa käsiasetta mukana. kaikis muissa saa kantaa pistoolia julkisil paikoil. vittu mikä valtio
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Dec 15 2012 09:02am
Quote (Napi @ Dec 15 2012 02:02pm)
ööh eiks ne muuttanu nyt connecitus???!?? ei saa kantaa käsiasetta mukana. kaikis muissa saa kantaa pistoolia julkisil paikoil. vittu mikä valtio


eikös joku tuumannu silloon batman ampumises, että jos kaikilla siälä elokuvis olis ollu ase, niin ne olis voinu ampua sen ampujan ?

ei olisi kuallu niin paljoa väkiä, kun oltaas saatu het ekan laukauksen jälkeen ammuttua se kajahtanu.

jotenki tolleen siälä järkeili muistaakseni joku jätkä tv:ssä.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 15 2012 09:10am
Quote (sahtitynnyri @ Dec 15 2012 05:02pm)
eikös joku tuumannu silloon batman ampumises, että jos kaikilla siälä elokuvis olis ollu ase, niin ne olis voinu ampua sen ampujan ?

ei olisi kuallu niin paljoa väkiä, kun oltaas saatu het ekan laukauksen jälkeen ammuttua se kajahtanu.

jotenki tolleen siälä järkeili muistaakseni joku jätkä tv:ssä.


:rofl:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 15 2012 09:24am
Quote (sahtitynnyri @ 15 Dec 2012 18:02)
eikös joku tuumannu silloon batman ampumises, että jos kaikilla siälä elokuvis olis ollu ase, niin ne olis voinu ampua sen ampujan ?

ei olisi kuallu niin paljoa väkiä, kun oltaas saatu het ekan laukauksen jälkeen ammuttua se kajahtanu.

jotenki tolleen siälä järkeili muistaakseni joku jätkä tv:ssä.


Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 15 2012 09:57am
Quote (Napi @ 13 Dec 2012 15:15)
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194782952685/artikkeli/perussuomalaiset+kansanaanestys+eurosta+ensi+vuonna.html

tuskin tulee tapahtuun :(

mitä äänestäisitte jos tollanen äänestys olis?


Ite äänestäsin sitä että kaikki persereikä valtioit jotka ei pelaa sovituilla säännöillä potkittas eurosta vittuun, mutta heidän pitäisi velkansa silti suorittaa pois.

Ei itse valuutassa mitään vikaa ole ja tuskin hommat siintä parantuisi hirveesti jos oltas taas " yksinäinen susi ", sitä paitsi jos en oo vääri ymmärtäny niin Suomen taluodesta suurin osa on vientiin liittyvää kaupankäyntiä niin miten kävisi kurssin jos otettas markka takas ? kuika moni eu:n valtio kävisi vielä kauppaa Suomen kanssa jos kurssi on perseestä ja tälläkiin hetkellä Kiinasta / Jenkeistä saa halvemmalla tavaraa mutta jotku maat maksaa laadusta vielä, mutta kuika kauvan. <- Paperiteollisuus on yksi esimerkki tosta

This post was edited by soppamies on Dec 15 2012 09:58am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 15 2012 10:33am
Quote (Pomppeli @ 14 Dec 2012 22:02)
tohon ammustapaukseen liittyen: "obama haluaa tiukentaa USA:n aselakeja"


Huvittavan kuvan näin muute tuolla face bookis :D obama poraa töllös ja samaa aikaa jenkkie koneet pommittaa jtn " terroristi " aluetta missä yli tuhannet täysin syyttömät miehet / naiset / lapset saavat surmansa, menettävät kotinsa, halvaantuvat, vammautuvat jne jne.

Imo tämä on kyllä traagista :thumbsup:

e: tai siis onha siellä alueella terroristi nisti talibaaneja, muttaku jenkeillä on rahaa millä mällätä ni he sitten hoitaa asian vähän turhankiin perusteellisesti, asian vois ehkä hoitaa toisella tavalla.


Mut siis aiheeseen : Aselain kiristäminen ei auta jenkkilässä enää mtn, siellä on sen verra punaniskoi jotka ei tussaristaa luovu, jos otetaan pois niin he hommaa uuven. Uskosi vielä perustelee aseen hallussapitoonsa kodinpuollustus - lakiin mikä imo pitäs saaha myös Suomeen,tai edes muunneltu sellane. Täälläku joku murtautuu himaa ja huitaset murtautujaa veitsellä mahaa ni saat tapon yrityksestä tuomion ja maksat 10 x enemmä rahaa sille tyypille joka tod.näk ois tappanu siut ja ehkä siun perheen murron yhteydessä. Jenkkiläs ku joku tulee yöllä sorkkaraudan avulla taloon sisälle ni senku possauttaa siltä aivot pihalle ja aamulla samalla ku laittaa kahvi tippuu ni soittaa kytille + jollekkii siivouspalvelulle ni ne tulee hoitaa asian loppuu.

This post was edited by soppamies on Dec 15 2012 10:45am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 15 2012 10:38am
Quote (sahtitynnyri @ 15 Dec 2012 18:02)
eikös joku tuumannu silloon batman ampumises, että jos kaikilla siälä elokuvis olis ollu ase, niin ne olis voinu ampua sen ampujan ?

ei olisi kuallu niin paljoa väkiä, kun oltaas saatu het ekan laukauksen jälkeen ammuttua se kajahtanu.

jotenki tolleen siälä järkeili muistaakseni joku jätkä tv:ssä.

ois ykstellen kuollu siel kaikki tyypit..
"hei vittu toi ampu mun kaverin, PUM"
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 18 2012 10:06am
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012051015560084_ul.shtml

ei sit vissii pääsekkää näi vähäl -_-
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 18 2012 10:10am
Quote (theprinceofsmooth @ Dec 18 2012 06:06pm)
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012051015560084%5Ful.shtml

ei sit vissii pääsekkää näi vähäl  -_-


Kevään uutinen paskalehden kierrättämänä... :rolleyes: Kuinkakohan alas suomalainen media vielä vajoaa.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 18 2012 10:15am
Quote (BebebBurns @ 18 Dec 2012 19:10)
Kevään uutinen paskalehden kierrättämänä...  :rolleyes: Kuinkakohan alas suomalainen media vielä vajoaa.


hyvä uutinen on :angry:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1203204205206207458Next
Add Reply New Topic New Poll