Quote (Rzi @ Dec 14 2012 10:44pm)
pitää äkkiä sanoo jotain mitä vois asialle tehdä vaikka mikään ei tuu auttamaan. muuten ois karmee "EIKÖ MITÄÄN TEHDÄ"
niinhän se on, jotain paskaa sanoo niin kukkahattutädit on hiljaa
ikäviä yksittäistapauksia nämä.