d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1202203204205206458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 14 2012 01:08pm
Quote (Rzi @ 14 Dec 2012 21:47)
en


:fume:

Etkö seuraa aikaasi???????

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288524296444.html
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 14 2012 02:02pm
tohon ammustapaukseen liittyen: "obama haluaa tiukentaa USA:n aselakeja"

Siis mitä noi lait enää auttaa mihinkään? Kuka tahansa pelle voi hommata tor webin kautta vaikka ak 47:n jos haluaa...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 14 2012 02:44pm
Quote (Pomppeli @ 14 Dec 2012 23:02)
tohon ammustapaukseen liittyen: "obama haluaa tiukentaa USA:n aselakeja"

Siis mitä noi lait enää auttaa mihinkään? Kuka tahansa pelle voi hommata tor webin kautta vaikka ak 47:n jos haluaa...


pitää äkkiä sanoo jotain mitä vois asialle tehdä vaikka mikään ei tuu auttamaan. muuten ois karmee "EIKÖ MITÄÄN TEHDÄ"
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 14 2012 02:47pm
Quote (Rzi @ Dec 14 2012 10:44pm)
pitää äkkiä sanoo jotain mitä vois asialle tehdä vaikka mikään ei tuu auttamaan. muuten ois karmee "EIKÖ MITÄÄN TEHDÄ"



niinhän se on, jotain paskaa sanoo niin kukkahattutädit on hiljaa

ikäviä yksittäistapauksia nämä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 14 2012 03:23pm
Quote (Pomppeli @ Dec 14 2012 10:47pm)
ikäviä yksittäistapauksia nämä.


en oo uutista lukenut, mutta ikävää koulusurmat toki, eiköhän ikävää myös miten siihen on ajauduttu. luultavasti tuhansia kykeneväisiä moisiin jotka jäävät paitsi uskallusta ja ääntä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 14 2012 04:27pm
Quote (BebebBurns @ 15 Dec 2012 00:23)
en oo uutista lukenut, mutta ikävää koulusurmat toki, eiköhän ikävää myös miten siihen on ajauduttu. luultavasti tuhansia kykeneväisiä moisiin jotka jäävät paitsi uskallusta ja ääntä.


totta ja lisää on tulossa samalla maailman menolla
Retired Moderator
Posts: 35,302
Joined: Jul 3 2005
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Dec 15 2012 06:16am
Quote (Pomppeli @ 14 Dec 2012 23:02)
tohon ammustapaukseen liittyen: "obama haluaa tiukentaa USA:n aselakeja"

Siis mitä noi lait enää auttaa mihinkään? Kuka tahansa pelle voi hommata tor webin kautta vaikka ak 47:n jos haluaa...


en usko että tiukemmat aselait tohon auttaa
Suomessa on aika tiukat lait ja on meilläkin omat pekkaericauviset jne

This post was edited by _Mork_ on Dec 15 2012 06:18am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 15 2012 07:20am
Quote (_Mork_ @ 15 Dec 2012 15:16)
en usko että tiukemmat aselait tohon auttaa
Suomessa on aika tiukat lait ja on meilläkin omat pekkaericauviset jne


KATO PERKELE SUAKI NÄKEE VÄLIL :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 15 2012 07:23am
Quote (KUF @ Dec 15 2012 03:20pm)
KATO PERKELE SUAKI NÄKEE VÄLIL :D



ja se quotes mua <3

elämäni paras päivä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1202203204205206458Next
Add Reply New Topic New Poll