d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1201202203204205332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 13 2013 10:10am
Quote (TheJoona @ Oct 13 2013 06:10pm)
Onko joku lähössä Qlimax ? =) Itse olen menossa.


Ei saanu lippuja :/
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 13 2013 10:11am
Quote (TheJoona @ 13 Oct 2013 18:10)
Onko joku lähössä Qlimax ? =) Itse olen menossa.


Defqon ens vuonna. Ei yhen illan takia kannata :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 13 2013 10:16am
Quote (Rocko @ Oct 13 2013 06:11pm)
Defqon ens vuonna. Ei yhen illan takia kannata :D


Miksi ei? klo: 21-07 tuohan tais kestää. Sanotaan nyt että kyllä 8-9+ tunnissakin saa kropan ja/tai pään tyhjennettyä aivan loistavasti. Ja kuulemma aivan uskomaton kokemus.

This post was edited by Pomppeli on Oct 13 2013 10:21am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 13 2013 10:22am
Quote (Pomppeli @ 13 Oct 2013 18:16)
Miksi ei? klo: 21-07 tuohan tais kestää. Sanotaan nyt että kyllä 8-9+ tunnissakin saa kropan ja/tai pään tyhjennettyä aivan loistavasti.


No en tiiä mitä muuta TheJoona siellä tekee, mut en pelkän yhen tapahtuman takia menis tonne. Täytyis olla jotain muutakin siinä viikolla-viikonloppuna. Maksaa niin vitusti "liikaa" pelkästä parista yöstä. Kyl ne kesäfestarit vaan vie noista sisätapahtumista voitot.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 13 2013 10:24am
Quote (Rocko @ Oct 13 2013 06:22pm)
No en tiiä mitä muuta TheJoona siellä tekee, mut en pelkän yhen tapahtuman takia menis tonne. Täytyis olla jotain muutakin siinä viikolla-viikonloppuna. Maksaa niin vitusti "liikaa" pelkästä parista yöstä. Kyl ne kesäfestarit vaan vie noista sisätapahtumista voitot.


En mäkään, varmaan suurin osa esim. viikon amsterdam reissuun yhdistää. Itse taas suosin enemmän qlimax tyyppisiä sisätapahtumia, vituttaa vaan äärettömästi mahdolliset sateet / telttoihin sammumiset / mutaset kengät yms noilla ulkofestareilla :D

Sisätapahtuma saattaa myös olla kävijälle mieluisampi audiovisuaalinen spektaakkeli, äänet saadaan paremmin mollypäisen kuuntelijan selkäytimeen, joka voi esim. sekavasamulle aiheuttaa voimakkaan euforian tunteen.

This post was edited by Pomppeli on Oct 13 2013 10:28am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 13 2013 10:29am
Quote (Pomppeli @ 13 Oct 2013 18:24)
Itse taas suosin enemmän qlimax tyyppisiä sisätapahtumia, vituttaa vaan äärettömästi mahdolliset sateet / telttoihin sammumiset / mutaset kengät yms noilla ulkofestareilla :D


Ne muutamat suomalaiset, keiden kanssa oltiin Defqonissa, meni myös Qlimaxiin viime vuonna. Sanoivat, että joo audiovisuaalisesti aivan huikaiseva, mut ei siellä pystynyt "oleen". Sisäänpääsy kesti VIP-lipulla pari tuntii kauemmin, kun normilippulaisilla. Juomajonot ja vessajonot kesti tungoksesta riippuen 1-2h.
Joo Defqonissa yleensä sataa ainakin yhtenä päivänä (tänä vuonna kuulemma huonoin sää vähään aikaan), mut se on sentään kesällä. Saat ihan vapaasti riehua siellä alueella eikä tartte olla tappituntumalla koko helvetin päivää.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Oct 13 2013 11:06am
Quote (Rocko @ Oct 13 2013 04:29pm)
Ne muutamat suomalaiset, keiden kanssa oltiin Defqonissa, meni myös Qlimaxiin viime vuonna. Sanoivat, että joo audiovisuaalisesti aivan huikaiseva, mut ei siellä pystynyt "oleen". Sisäänpääsy kesti VIP-lipulla pari tuntii kauemmin, kun normilippulaisilla. Juomajonot ja vessajonot kesti tungoksesta riippuen 1-2h.
Joo Defqonissa yleensä sataa ainakin yhtenä päivänä (tänä vuonna kuulemma huonoin sää vähään aikaan), mut se on sentään kesällä. Saat ihan vapaasti riehua siellä alueella eikä tartte olla tappituntumalla koko helvetin päivää.


Jos itse otan kantaa näihin asioihin.. Eli oon ollu viime vuonna Mysteryland ja Qlimax.. Sit tänä vuonna Defqon.1 ja Q-base ja nyt siis Qlimax ja Freaqshow tulossa vielä.

Koskaan, ei ikinä ole tarvinnu jonottaa juomia/vessaa. Max 3min. Tokeneilla homma toimii niin perkeleen hyvin. En tiedä mitä sun kaverit teki qlimaxissa viime vuonna mutta homma pelas ku unelma. :) Q-Dance vaan osaa.

Ja mitä yhen illan juttuihin tulee, maksan mielelläni sen 60-80e lipusta + lennot kun jätän pari kertaa suomessa ryyppäämättä paskassa menossa. :)

This post was edited by TheJoona on Oct 13 2013 11:10am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 13 2013 11:24am
Quote (TheJoona @ 13 Oct 2013 19:06)
Jos itse otan kantaa näihin asioihin.. Eli oon ollu viime vuonna Mysteryland ja Qlimax.. Sit tänä vuonna Defqon.1 ja Q-base ja nyt siis Qlimax ja Freaqshow tulossa vielä.

Koskaan, ei ikinä ole tarvinnu jonottaa juomia/vessaa. Max 3min. Tokeneilla homma toimii niin perkeleen hyvin. En tiedä mitä sun kaverit teki qlimaxissa viime vuonna mutta homma pelas ku unelma. :) Q-Dance vaan osaa.

Ja mitä yhen illan juttuihin tulee, maksan mielelläni sen 60-80e lipusta + lennot kun jätän pari kertaa suomessa ryyppäämättä paskassa menossa. :)


No voi olla, että sähläsivät jotain ihan omaa, mutta uskoisin, että siellä sisätiloissa joutuu ehkä jossain kohti jonottamaan, koska siellä on niin iso tungos. Kyllä sinnekin on päästävä joskus. Ei vaan nyt ole prioriteetti.
Juu Q-dance osaa. Ei omalta osalta yhtään mitään huonoa sanottavaa omasta reissusta / järjestelyistä.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Oct 13 2013 11:28am
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Oct 13 2013 09:00pm
Quote (Rocko @ Oct 13 2013 05:24pm)
No voi olla, että sähläsivät jotain ihan omaa, mutta uskoisin, että siellä sisätiloissa joutuu ehkä jossain kohti jonottamaan, koska siellä on niin iso tungos. Kyllä sinnekin on päästävä joskus. Ei vaan nyt ole prioriteetti.
Juu Q-dance osaa. Ei omalta osalta yhtään mitään huonoa sanottavaa omasta reissusta / järjestelyistä.


Joo.. Vaikee sanoo mikä on paras, kaikki omalla tavalla loistavia. Qlimax shown kannalta totta kai paras, mut sit taas defqon kolme päivää ja ulkona ja vitusti sakkia ja monta stagea. Q-base taas sama ku defqon mutta vaan yhen päivän, mutta siellä on pimeetä ja kunnolla näkyy showt.. Defqonissa ei näy kun illasta pari tuntia per päivä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1201202203204205332Next
Add Reply New Topic New Poll